arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۳۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۲ - ۲۹ آبان ۱۳۹۸

امشب آخرین مهلت دریافت کارت آزمون استخدامی/ آغاز فرآیند برگزاری آزمون از فردا

هفتمین آزمون استخدامی مشترک ۲۲ دستگاه‌ اجرایی در سال ۹۸ با شرکت حدود ۵۲۲ هزار داوطلب فردا پنج شنبه ۳۰ آبان ماه برگزار می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

امشب آخرین مهلت دریافت کارت آزمون استخدامی/ آغاز فرآیند برگزاری آزمون از فرداهفتمین آزمون استخدامی مشترک ۲۲ دستگاه‌ اجرایی در سال ۹۸ با شرکت حدود ۵۲۲ هزار داوطلب فردا پنج شنبه ۳۰ آبان ماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، هفتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور برای ۵۲۱ هزار و ۹۷۳ داوطلب کارت آزمون صادر شده است که از این تعداد ۳۲۰ هزار و ۱۴ داوطلب زن و مابقی مرد هستند. به عبارت دیگر ۶۳.۲۲ داوطلبان را زنان تشکیل می‌دهند.

کارت شرکت در آزمون تمامی داوطلبان هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور برای سال ۹۸ از روز دوشنبه ۲۷ آبان ماه جاری بر روی سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفت؛ لذا تمامی متقاضیان شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین‌شده با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای و یا اطلاع ثبت‌نامی و یا شماره پرونده و کد رهگیری خود پرینت کارت ورود به جلسه را دریافت کنند.

بر اساس آخرین‌آمار اعلام شده حدود ۴۱۴ هزار و ۶۳۴ داوطلب کارت شرکت در آزمون را دریافت کرده‌اند و داوطبان تا ساعت ۲۴ امشب ۲۹ آبان فرصت دارند نسبت به دریافت کارت خود اقدام کنند.

هفتمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور برای سال ۹۸ برای دستگاه‌های وزارت آموزش و پرورش، وزارت بهداشت، سازمان امور عشایری ایران، سازمان زندان‌ها، وزارت جهاد کشاورزی، سازمان ثبت احوال کشور، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت نیرو، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، سازمان ملی بهره‌وری ایران، مرکز آمار ایران، سازمان نقشه‌برداری کشور، مرکز آموزش مدیریت دولتی، وزارت علوم، شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران، سازمان اداری و استخدامی کشور، شرکت سهامی بیمه ایران، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، سازمان امور اراضی کشور، شرکت مهندسی آب و فاضلاب و مادر تخصصی سازمان دامپزشکی کشور فردا پنج شنبه ۳۰ آبان ماه جاری در دو نوبت صبح و عصردر ۱۸۰ شهر و ۲۷۵ حوزه امتحانی برگزار می‌شود.

حوزه‌های امتحانی آزمون صبح، ساعت ۸ صبح و برای آزمون عصر ساعت ۱۴ بسته می‌شوند، در جلسه آزمون نوبت صبح تعداد یک هزار و ۶۳۸ داوطلب در گروه اول و تعداد ۳۱۷ هزار و ۹۰۸ داوطلب در گروه دوم شرکت می‌کنند. در مجموع ۳۱۹ هزار و ۵۴۶ داوطلب در آزمون صبح شرکت می‌کنند که از این تعداد ۱۰۰ هزار و ۸۱۳ نفر مرد و ۲۱۸ هزار و مابقی زن هستند.

در جلسه آزمون نوبت عصر نیز ۲۰۲ هزار و ۴۲۷ داوطلب در گروه‌های سوم و چهارم و پنجم آزمون استخدامی شرکت می‌کنند که از این تعداد ۱۱۱ هزار و ۲۸۱ نفر زن و مابقی مرد هستند. در آزمون نوبت عصر در گروه سوم ۴۰ هزار و ۹۵۶ نفر، در گروه چهارم ۱۵۴ هزار و ۲۲ نفر و در گروه پنجم ۷۴ هزار و ۴۹ نفر شرکت می‌کنند.

نظرات بینندگان