arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۳۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۴ - ۲۹ آبان ۱۳۹۸

مترو اصفهان: در ناآرامی های اخیر ۱۰ میلیارد تومان خسارت به مترو وارد شد / ۱۲ ایستگاه از کاوه تا صفه راه اندازی / زمان راه اندازی ۸ ایستگاه خسارت دیده مشخص نیست

پس از آسیب جدی برخی ایستگاه های مترو اصفهان در پی ناآرامی روزهای گذشته، مدیر عامل شرکت مترو اصفهان از راه اندازی ۱۲ ایستگاه از سمت جنوب تا کاوه خبر داد و گفت: زمان بازسازی و راه اندازی هشت ایستگاه باقی مانده هنوز مشخص نیست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رضا فاتحی با اشاره به آسیب جدی ایستگاه های مترو شمال شهر اصفهان، اظهار کرد: در روزهای گذشته ایستگاه های صفه تا میدان امام حسین (ع) راه اندازی شد و امروز نیز ایستگاه های تختی، شهدا، چمران و کاوه به روی مسافران گشوده شد.

وی به خسارت ۱۰ میلیارد تومانی وارد شده به ایستگاه های مترو اصفهان اشاره کرد و افزود: با توجه به خسارت جدی که به ایستگاه های مترو شمال شهر وارد شده نمی توان زمان دقیقی را برای بازگشایی مسیر مترو در این منطقه اعلام کرد.

فاتحی، برآورد خسارات وارد شده به قطار شهری در ناآرامی های اخیر را نزدیک به ۱۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: از ۲۰ ایستگاه خط یک قطار شهری اصفهان، تاکنون ۱۲ ایستگاه راه اندازی شده و مسافران را از کاوه تا صفه جابجا می کنند، البته ایستگاه ۲۵ آبان که بین دو ایستگاه شهدا تا چمران قرار دارد به دلیل شدت خسارات هنوز فعال نیست.

وی سرفاصله حرکت قطارهای مترو را ۱۵ دقیقه اعلام کرد و یادآور شد: زمان شروع کار مترو از فردا به همان روال ۶ و نیم صبح تا ۹ و نیم شب بر می گردد و امیدواریم شهروندان همچنان از این وسیله نقلیه عمومی ارزان و با کیفیت استفاده کنند.

مدیرعامل قطار شهری اصفهان از کاهش قابل توجه آمار مسافران مترو پس از حوادث اخیر خبر داد و گفت: بسیاری از مسافران مترو شهروندانی هستند که مسیرهای طولانی از شمال به جنوب شهر را طی می کنند و از مدار خارج شدن ایستگاه ها، آنها را از سفر با مترو منصرف می کند و امیدواریم این مشکل با بازسازی هرچه سریع تر ایستگاه های مبدا در شهرک قدس، برطرف شود.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان