arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۳۶۴۶
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۸ - ۲۹ آبان ۱۳۹۸

‌امام جمعه نسیم‌شهر: حملات اخیر به دفاتر ائمه جمعه و نمایندگان، ولی فقیه زیر سر آمریکاست / از ۲ سال پیش آماده نفوذ به انقلاب بودند / خواستار اشد مجازات برای کسانی که به جان و مال مردم و بیت‌المال آسیب رسانده‌اند هستیم

امام جمعه نسیم شهر ضمن محکوم کردن «اغتشاشات» اخیر در شهرستان بهارستان و دیگر شهرهای کشور گفت: از قوه قضائیه خواستار اشد مجازات برای کسانی که به جان و مال مردم و بیت المال آسیب رسانده اند هستیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حجت الاسلام والمسلمین احمد محسن زاده با اشاره به اینکه قرآن، فتنه را به مراتب بدتر از کشتن بزرگتر می خواند اظهار داشت: اغتشاشگران روزهای اخیر همچون داعشیانی هستند که دنباله رو راه داعشیان در سوریه، عراق و یمن بودند که آن کشورها را به آشوب و خاک و خون کشیدند ولی سربازان جان بر کف جلوی این داعشیان و خائنان ایستادگی کردند.

وی ادامه داد: برنامه‌های آمریکا و غرب در طرح تحریمی علیه ملت ایران با دست مزدوران آن ها در کشور به اجرا درآمد که ابتدا با تحریم اقتصادی از سوی آمریکا و غرب شروع شد و سپس با به آتش کشیدن، تخریب و غارت اموال بیت‌المال، ارگان ها، داروخانه ها و اماکن تجاری و خصوصی کاملا برنامه‌ریزی استراتژیک دشمن را نشان داد.

امام جمعه نسیم‌شهر تصریح کرد: تحریم شخصیت‌های کشوری از رهبر معظم انقلاب و سرداران سپاه پاسداران گرفته تا حملات اخیر اغتشاشگران به دفاتر ائمه جمعه و نمایندگان ولی فقیه در برخی از شهرهای کشور به نحوی به اجرا گذاشته شد که نشان داده شد همه این برنامه ها زیر سر آمریکای شیطان صفت و متحدانش است.

محسن زاده سپس بر نقش خانواده در جلوگیری از پیوستن فرزندانشان به اشرار تاکید کرد و افزود: نباید گول رسانه‌های معاند را خورد و صف مردم از اغتشاشگران و فتنه‌انگیزان جداست و نباید فرزندان در دامن آتش عده ای خاص گرفتار شد که باید از این فرزندان حراست شود.

وی همچنین ادامه داد: اشرار، فتنه‌گران و اغتشاشگران، پیاده نظام‌های استکبار جهانی هستند که طبق اذعان دشمنان از 2 سال پیش آماده نفوذ به انقلاب اسلامی بودند.

امام جمعه نسیم شهر در پایان خاطرنشان کرد: مردم خود باید به مقابله با اغتشاشگران به صحنه بیایند و مسئولان و نهادهای امنیتی، انتظامی و سپاه را در شناسایی خائنان به انقلاب یاری کنند و ما از قوه قضائیه خواستار اشد مجازات برای کسانی که به جان و مال مردم و بیت‌المال آسیب رسانده‌اند هستیم.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان