arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۳۷۰۹
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۲۲ - ۲۹ آبان ۱۳۹۸

سخنگوی سپاه: دستگیری سرشاخه‌های کلیدی ایجاد ناآرامی‌ها در ۴ استان کشور

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: در چهار استان کشور سرشاخه‌های کلیدی ایجاد کننده ناآرامی‌ها و اغتشاشات دستگیر شده اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سخنگوی سپاه: دستگیری سرشاخه‌های کلیدی ایجاد ناآرامی‌ها در ۴ استان کشور  / هیجانات رسانه های غربی در این ناآرامی ها دخیل بود

سردار رمضان شریف چهارشنبه شب در حاشیه یادواره ۱۶۶ شهید شهرستان مرزی آستارا در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در استان‌های البرز، شیراز، تهران و خوزستان سرشاخه‌های ایجاد کننده ناآرامی و اغتشاشات که با سرویس‌های امنیتی بیگانه در ارتباط بودند، توسط دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران دستگیر شده اند.

وی با بیان اینکه ناآرامی ها مهار شده است، افزود: هیجانات رسانه های غربی در این ناآرامی ها دخیل بود.

سردار شریف با تاکید بر اینکه سلطنت طلب ها هزینه های ارازل و اوباش را تامین می کردند، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی و مردم ایران همواره بدنبال فرصت برای جبران شکست ها و ناکامی های خود هستند.

وی، ادامه داد: ملت با استقامت، پایمردی، رشادت و پیشرفت همواره باعث شکست دشمنان شده اند و ما همیشه منتظر رفتارهای خارج از قواعد مدنی دشمن هستیم.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به موارد مشابه قضیه اخیر ناآرامی ها و اغتشاشات در ۴۰ سال گذشته، تصریح کرد: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز دشمنان ما ثابت هستند، هر چند که دیگر قدرت، جایگاه، نفوذ و تشکیلات لازم را ندارند.

سردار شریف با بیان اینکه سازمان های اطلاعاتی و امنیتی کشور موفق شدند لیدرها و سرشاخه های ناآرامی ها با اقتدار دستگیر کنند، گفت: این دستگیری ها کمک بزرگی به فروکش کردن اغتشاشات کرد.

وی تصریح کرد: موضع مقام معظم رهبری مردم را آگاه کرد و مردم نیز صف خود را از آشوبگران جدا کردند. 

شریف، ادامه داد: ما با بررسی صحنه پیش آمده اغتشاشات و به هم ریختن امنیت شهرها توسط اراذل و اوباش و غارت اموال مردم، این حرکات را توسط ۳ جریان مشخص مشاهده می کنیم.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اولین مورد را جریان وابسته به سلطنت طلبان دانست و افزود: این گروه وابسته به خاندان منحوس پهلوی بوده و به دنبال گرفتن انتقام ویژه از ملت ایران هستند.

وی با بیان اینکه بخش دوم اغتشاش گران وابسته به سازمان منافقین خلق بودند، تصریح کرد: منافقین روسیاه تر از سلطنت طلبان هستند و خوی وحشی گری دارند و ملت ما بخوبی چگونگی تشکیل این گروه را می دانند و خیانت های آنها در به شهادت رساندن ۱۷ هزار شهید والامقام و خیانت های دیگر در جنگ تحمیلی را فراموش نمی کنند.

 وی ادامه داد: در نظر سنجی اخیر منفورترین گروه از سوی ملت ایران اسلامی، سازمان منافقین است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به آموزش، تجهیز و سازماندهی افراد آشوبگر توسط این سازمان برای توطئه علیه کشور، گفت: اینها چه در حوزه جنگ نرم و تهاجم فرهنگی و چه در حوزه ایجاد نا امنی فعالیت های مشهودی دارند و پشتیبان اینها یک جریان اسرائیلی صهونیستی، آمریکایی و کشورهای حاشیه خلیج فارس از جمله سعودی ها و اماراتی ها هستند.

سردار شریف با اشاره به سوار شدن دشمنان بر امواج بخشی از نارضایتی مردم، گفت: در فتنه سال ۸۸ نمونه آن را شاهد بودیم و در این قضیه افزایش قیمت سوخت که یک روند اصلاح اقتصادی بود، موجب سو استفاده دشمنان شد.

وی، اظهار کرد: در کشور این تصور که با گران شدن بنزین کالاهای دیگر هم گران می شود وجود دارد و باید با اغناسازی این قضیه در رابطه با منافع کشور و حمایت از اقشار ضعیف و برقراری عدالت اجتماعی جلوی سواستفاده گروهک های معاند را گرفته شود.

ادامه دارد...

نظرات بینندگان