arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۳۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۱ - ۳۰ آبان ۱۳۹۸

فرمانده انتظامی لرستان: آرامش کامل در لرستان برقرار است

فرمانده انتظامی لرستان گفت: عده‌ای فرصت‌طلب در زندگی شهروندان اخلال ایجاد کردند و با شناسایی آشوبگران، امنیت و آرامش کامل در استان برقرار است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سردار حاجی محمد مهدیان نسب با اشاره به این‌که مسیر انقلاب اسلامی ادامه دهنده مسیر نبی مکرم اسلام(ص) است و احکام اسلامی باید در همه شئونات زندگی ما ساری و جاری باشد، اظهار کرد: به دنبال اعلام طرح اصلاح مصرف سوخت عده‌ای فرصت‌طلب با ایجاد اخلال و اغتشاش در نظم عمومی اقدام به تخریب اموال دولتی و خصوصی کردند و فرماندهی انتظامی لرستان با اعلام آماده باش صددرصدی سریعاً در سطح استان حاضر شدند.

وی با اشاره به این‌که امنیت شهروندان و پاسداری از ارزش‌های اسلامی و انقلابی خط قرمز پلیس است، تصریح کرد: نیروی انتظامی در کنار مردم و در خدمت امنیت آنان است چراکه امنیت مردم و حفاظت از اموال عمومی و مردمی خط قرمز پلیس است و حافظان امنیت به‌هیچ‌وجه اجازه اخلال و ناامنی به اخلالگران و فرصت‌طلبان را نمی‌دهد.

فرمانده انتظامی لرستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر امنیت و آرامش کامل در استان حاکم است ضمن اینکه به شهروندان اطمینان می‌دهیم پلیس در کنار دیگر نیروهای امنیتی اجازه نخواهند داد عده‌ای فرصت‌طلب در زندگی شهروندان اخلال ایجاد کنند.

سردار مهدیان نسب با تأکید بر این‌که در دفاع از امنیت و آرامش مردم، در آمادگی کامل و صددرصدی به سر می‌بریم اضافه کرد: نیروی انتظامی مجاهدانه و صادقانه در برقراری نظم و امنیت تلاش می‌کنند.

وی با بیان این‌که امنیت و آرامش حق مردم است و نیروی انتظامی در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد، افزود: پلیس قاطعانه با مخلان امنیت و آرامش مردم برخورد می‌کند و با هیچ‌کسی تعارفی ندارد.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان