arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۳۷۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۱ - ۳۰ آبان ۱۳۹۸

نوار شرقی کشور برفی می‌شود

یک کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز در بخش‌هایی از خراسان شمالی، خراسان رضوی، ارتفاعات استان های خراسان جنوبی، یزد و کرمان، ارتفاعات البرز شرقی، اردبیل و آذربایجان شرقی بارش برف را داریم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نوار شرقی کشور برفی می‌شودفریبا گودرزی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار گروه علمی ایرنا اظهار داشت: نوار شرقی کشور استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان  بخش هایی از یزد و کرمان، شرق اصفهان، شرق سمنان  و در شمال سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز شرقی، اردبیل و شمال آذربایجان شرقی بارش دارند و تا فردا ادامه دارد.

وی ادامه داد: برای امروز جنوب سیستان و شرق هرمزگان بارش‌ها به صورت رگبار و رعد و برق است.  همچنین امروز و فردا آب‌های جنوبی کشور تنگه هرمز، خلیج فارس و دریای عمان مواج است. از امروز نیز دریای خزر تا سه شنبه مواج است.

این کارشناس هواشناسی تصریح کرد: از لحاظ دمایی تا روز جمعه در شمال شرق کاهش دما را داریم و دما  ۴ تا ۶ درجه در این مناطق کاهش پیدا می کند. تهران صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد را دارد و بیشینه دما ۱۰ درجه می‌شود و تا سه شنبه هوا صاف است.

گودرزی اظهار داشت: شهرهای زنجان و شهر کرد ۷ درجه دمای زیر صفر و سردترین مراکز استان و  بندر عباس ۲۴ به عنوان گرمترین مرکز استان است.

نظرات بینندگان