arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۳۸۱۲
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۴ - ۳۰ آبان ۱۳۹۸

روسیه: امروز بحث‌های جدی درباره ایران در شورای حکام صورت می‌گیرد

نماینده دائمی روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت که امروز احتمالاً در جلسه شورای حکام آژانس بحث‌های دشوار و جدی درباره ایران صورت خواهد گرفت
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

روسیه: امروز بحث‌های جدی درباره ایران در شورای حکام صورت می‌گیرد«میخائیل اولیانوف» نماینده دائم روسیه  در سازمان های بین‌المللی مستقر در وین و آژانس بین‌المللی انرژی اتمیامروز (پنج‌شنبه) در یک پیام توییتری در خصوص نشست امروز شورای حکام آژانس گفت که قرار است مذاکرات دشوار و جدی درباره ایران انجام گیرد.

وی در یک پیام توییتری نوشت: «جلسه منظم شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در کمتر از دو ساعت برگزار می‌شود. طیف گسترده‌ی از موضوعات از جمله موضوعات منطقه‌ای مورد بحث قرار خواهد گرفت».

اولیانوف در خصوص دستور کار نشست شورای حکام گفت: «در خصوص موضوع کره شمالی و سوریه، مسئله جدیدی نخواهد بود و هماهنند اغلب موارد، بیانیه‌های مرسوم تکرار خواهد شد. بحث‌ها درباره ایران احتمالاً جدی و دشوار خواهد بود».

اظهارات اولیانوف در حالی مطرح شده است که آژانس بین‌الملی انرژی اتمی مدعی شده است که شواهدی در خصوص غنی‌سازی اورانیوم در سایت‌های اعلام نشده در ایران وجود دارد.

از طرف دیگر، «کورنل فروتا» مدیرکل موقت آژانس بین‌المللی انرژی اتمی امروز (پنجشنبه) اعلام کرد که هفته آینده جلسه‌ای بین مقامات آژانس و مقامات ایرانی در تهران برگزار خواهد شد

نظرات بینندگان