arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۱۱۷ نظر
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۵ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۰

رقم واقعی شهریه پسر احمدی نژاد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مریم صدرالادبایی در خبر نوشت: این روز ها در کشاکش قیمت ارز و سکه خبری منتشر شد که با واکنش و اطلاعیه ای از سوی دانشگاه شریف رو به رو شد .

خبر این بود که هزینه تحصیل پسر رییس جمهور در پردیس بین المللی دانشگاه شریف در کیش ترمی  20 میلیون تومان است . دانشگاه شریف در بیانیه ای اخبار منتشر شده در خصوص هزینه تحصیل مهدی احمدی نژاد ، میزان آن را تکذیب کرد.و متذکر شد که "در پی درج خبری مبنی بر تحصیل آقای مهدی احمدی نژاد در واحد بین الملل دانشگاه صنعتی شریف با شهریه 20 ملیون تومان در هرترم، باطلاع می رساند: ایشان ضمن طی فرایند معمولی و باگذراندن آزمون مربوطه در این واحد پذیرفته شده است و هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد با احتساب تخفیف مربوط به اعضای هیات علمی دانشگاه ها در کل مدت تحصیل ایشان به مراتب از مبلغ اعلام شده پایین تر می باشد. "

اما کنجکاو شدیم تا بدانیم هزینه تحصیل برای یک دانشجو در این دانشگاه چقدر است و به عبارتی پسر رییس جمهور برای گرفتن مدرک کارشناسی ارشد چقدر باید هزینه کند ؟

بنا به آنچه که در سایت این دانشگاه آمده است :

شهریه هر نیمسال تحصیلی شامل شهریه ثابت به علاوه شهریه تعداد واحدهای هر نیمسال می باشد. شهریه ثابت هر نیمسال تحصیلی 1980 یورو، برای هر واحد درسی اخذشده 132 یورو، برای هر واحد پروژه 300 یورو، برای هر واحد آزمایشگاهی 198 یورو، برای هر واحد جبرانی 66 یورو محاسبه خواهد شد.(معادل ریالی هر واحد یورو برای نیمسال دوم سال تحصیلی 91-90 برابر 15000 ریال محاسبه میگردد).


• مبلغ شهریه شامل هزینه های مسکن، ایاب وذهاب، تغذیه ،کتاب و سایر هزینه های دانشجویی نمی شود.
• در صورت حذف ترم، انصراف و یا اخراج دانشجو از برنامه در هر یک از مراحل تحصیل و به هر دلیل، وجوه دریافتی از دانشجو بابت شهریه به وی مسترد نخواهد شد .

• پرداخت شهریه ثابت در هر نیمسال تحصیلی الزامی است حتی اگر دانشجو در مرخصی تحصیلی باشد و یا آنکه در واحدهای جبرانی یا زبان ثبت نام کرده باشد .

با این حساب با یک حساب سر انگشتی برای یک دوره 4 ترمه کارشناسی ارشد 7920 یورو هزینه ثابت و برای 34 واحد اجباری و 12 واحد جبرانی برای برخی رشته ها با متوسط در نظر گرفته شده برای واحد های درسی ،پروژه و واحد های آزمایشگاهی  ،این 46 واحد حدود 9200 یورو در مجموع می شود .

که با احتساب یورو به قیمت  اعلام شده دولتی در مجموع  17120یورو یا به عبارتی 27 میلیون و 392هزار تومان می شود.


 البته این هزینه بدون در نظر گرفتن نخفیف مربوط به اعضای هیات علمی دانشگاه ها و البته بدون در نظر گرفتن هزینه های زندگی دو ساله در کیش است .
وبا این حساب باید گفت که هزینه تحصیل پسر رییس جمهو
ر به مراتب کمتر از ترمی 20 میلیون است که خبر آن دیروز دست به دست در سایت ها می چرخید .
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۱۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۵
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
11
199
خوش به حال این آقایان ساده زیست
من که با تراز خیلی خوب ارشد حسابداری دانشگاه آزاد قبول شدم نتونستم برم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
خدا وکیلی به چی این جمله منفی دادین؟؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
بابا بيچاره با هزينه خودش فاميلاشو ميبره امريكا حرف درميارين بهشون كار ميده باز ميگين حالا هم مي فرستاده دانشگاه باز حرف در ميارين آخه پس چي كار كنه بيچاره يعني همه اعضاي خانواده رئيس جمهور حق هيچ كاري رو ندارن
رعد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
معلومه تراز بیش از اندازه بالا بوده که ارشد دانشگاه آزاد قبول شدید!!!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
کجایند کفن پوشان بی ادعا؟!!!!! (اگر مردی انتخاب چاپش کن)
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
آقا یورو 1500 تومنی اگه سراغ دارین بگین من برم بخرم، ثواب داره به خدا...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
برنج، چای، تن ماهی گران و شیر شده است، من خودم ارشد مدیریت آزاد قبول شدم نتونستم برم، دو سال هست بیکارم، به داد مردم برسید که لاقل شکممان سیر شود
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
میگم این رو ولش کن گناه نکرده که پیگیر شین ببینین اون 3000 میلیارد کجا رفته.

انتخاب تا حالا 50 تا نظرم رو رد کردی مردونگی کن اینو بزار نظره نه توهینه نه حرفه زشته نه چیزه دیگه فقط نظره!!!
دزد گیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
2
121
عمو جان بی مدیریتی بیش از اینها به کشور ضرر می زند نه این شهریه یک طرح غیر کارشناسی دولت معادل کل هزینه دانشجویان اون دانشگاهه.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
دقیقا مشکل کشور ما بیش از میل بیت المال حیف آن است.
ariu
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
3
167
هرکی یه سلیقه ای داره!
من پول نفتی که سر سفره مون اومده رو صرف تحصیلات نمیکنم!!!
جنوب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
4
199
نظر منوکه پخش نمیکنی فقط میتونم بگم عدالت افسانه شد.........
پاسخ ها
nasim
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
عدالت فسانه بود ولی اکنون افسانه شده است.
آری اینچنین است برادر...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
حتی شاید آفساید شد!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
12
87
من نه طرفدار احمدي نژادم نه مخالف درس خوندن يك فرزند هيات علمي !اگر احمدي نژاد از جيبش پول داده دمش گرم كه مثل خيلي هيات علمي ها بچه اش رو از دارقوزآباد نيوورده تهران !اگرم از بيت المال هزينه ميكنه كه با کرام الکاتبین! به نظرم اين ترويج تحصيل غير رايگان براي متمكنينه (اگر از جيب پرداخت بشه ) احمدي نژاد نبايد ادعا كنه كه من زندگيم مثل بقيه مردمان متوسطه ! چون ما توقع داريم يك هيات علمي پركار تو اين كشور از زندگي سطح بالا برخوردار باشه چرا بايد مثل اقشار متوسط باشه كجاي دنيا اينجوريه غير كشورهاي كمونيست كه ديگه تك و توك پيدا ميشه !چون با احمدي نژاد مخالفم دليل نداره با درس خوندن پسرش در يك دانشگاه خصوصي كه امكانش براي همه اقشار سطح بالاي درآمدي (توجه كنيد سطح بالاي درآمدي) برابره مخالف باشم .شايد احمدي نژاذ معتقده ارثي كه براي پسرش ميخواد بذاره الان در زنده بودنش خرج تحصيل پسرش كنه - به هر حال از سويي بهتره ايشون القا نكنه كه جزو خانواده هاي سطح متوسط جامعه است ممكنه ساده زيست باشه ولي اين با سطح متوسط بودن تفاوت داره -ممنون
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
می خواستم بدونم همه ی اعضائ هیات علمی دانشگاهها همچین توانی در خودشون میبینن یا فقط اونایی که یه مقامی هم دارن.عصر ایران خواهشن این پیامم رو دیگه بگذار اخه من چقدر پیام بگذارم و تو توجه نکنی
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
دوست عزيز فرزند بسياري از هيات علمي ها با تخفيف لحاظ شده مي تونن توي كيش درس بخونن و الان هم ميخونن با اطلاعي كه من دارم خوشبختانه در سال گذشته رتبه هاي خوب كنكور كه به رشته هاي تاپ علاقه داشتن تونستن وارد دانشگاه بين الملل بشن و سطح دانشجوها بهتر از سالهاي اول شده . هيات علمي ها يايد و البته از جيبشون بايد بتونن خرج يك دانشجوي آزاد رو بدن اگه نتونن كه واي به حال اون مملكت ! منظور norm اونهاست نه اين كه صد در صدشون. من خودم حاضرم ماشينمو عوض نكنم ولي براي ادامه تحصيل فرزندم كيش رو انتخاب كنم . سطح زندگيم هم متوسط به بالاست .اشرافي گري در اين ها نيست و ضمنا همه هم نمي تونن رتبه 2 رقمي يا سه رقمي داشته باشن فقط 999 نفر مي تونن .. من خودم جزو همين 999 نفر بودم .بهتم بگم من خودم نسبت به آدمهاي اجرايي خوشبين نيستم ولي مشكل من با اونها جاي ديگه است نه در اين مورد
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
ناشناس جان بانهایت ادب واحترام انتخاب نه عصرایران
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
جناب ناشناس دومی! لطیفه ی بامزه ای گفتید! سطح دانشجوها بهتر شده!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
3
134
بمیرم برای پسر رییس جمهور چقدر کم شهریه میده
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
طفلکی کمتر از 20 میلیون میده! دانشجوهای شبانه تو 500-600 هزار تومنش موندن!
علی حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
1
71
حالا باید بره توی این دانشگاه جنجالی درس بخواند؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۴:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
یعنی گناه کرده فرزند رئیس جمهوره؟!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
واقعاً حالا واجب بود که بره.. موافقم با نظرتون
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
حداقل ترم پیش دیدم درس میخونه
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
2
90
دلم واسه خودم و دانشجوهایی که در شهر های دیگه درس میخونن میسوزه.با چه وضعی و چه مشقتی. ولی آقازاده ها باید در رفاه باشن یه وقت در شهر دیگه احساس تنهایی نکن.ما تو خوابگاه و اون تو اون برج + دو واحد برای همراهان.انتخاب جون هر کی دوست داری نظرم رو تایید کن
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
اره بخدا من یک دانشجو پیام نوریم با شهریه های 300 تومنی داره کمرم میشکنه اون وقت اینا ترمی 20 میلیون براشون هیچه
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
4
60
این پول را از حقوق ریاست جمهوری و استادی دانشگاه نمی توان در آورد مگر آنکه تخفیف هیات علمی بالا باشد. شاید هم باشد لطفا اطلاع رسانی کنید چون ما را در شک انداختید.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
ميشه بگي تو اداره شما حقوق رئيس جمهور رو چند زدن؟ مرد حسابي طرف رئيس جمهوره هرچند مديريت ناكارآمدش مملكت رو به ويراني كشانده ولي در كل رئيس جمهوره آخه!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
3
65
بیچاره خیلی از جوان های مملکت که برای انواع و اقسام کنکورها باید جانشان در بیاید تا به یه دانشگاه خوب بروند.آخرش هم حتی اگه تو بهترین رشته ها و بهترین دانشگاهها هم درس خوانده باشند کار هم ندارند.حیف این همه انرژی که گذاشتیم.حیف!
امیر - ج
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
2
57
این نیز بگذرد...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
5
61
ما اینجا باید واسه قبول شدن در یک دانشگاه از هزارتا سد بگذریم اما اقازاده ها به چه راحتی......
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
61
13
بابا طرف پسر رئیس جمهور مملکته . چرا اینقدر شلوغ می کنید؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
يادم به فيلم تبليغاتي اين رييس جمهور ساده زيست افتاد!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
راست ميگه خوب ! مشكل اين نيست كه پول زياد براي شهريه ميده مشكل عدم توانايي در مديريت كشوره عزيزان خاكي نزنيد لطفا
علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
پسر رئیس جمهوری که با ادعای ساده زیستی رئیس جمهور شد اونهایی که ادعایی نداشتن بچه ها شونو به خارج از کشور فرستادن وهزینه های سنگین ترم کردن صدای کسی در نیومد
ایران
|
UNITED STATES
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
2
60
کی میگه ما عدالت اجتماعی نداریم؟! پس این چیه؟!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
1
72
دلم برا مهدی احمدی نژاد میسوزه
با این اخبار کذبی که منتشر شد , بچم تمرکزش از بین رفت
امتحاناتش خراب نشه
اگر بیفته دوباره باید شهریه بده
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
نه بابا! اتفاقا ملت با این جنجال به وی دکترای افتخاری دادند! چون فوق لیسانس را به اشتباه دکتری میگویند در همه‌ی اخبار!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
1
51
راست گفتند ما می توانیم
شما میتوانید؟ما نمی توانیم!
علی
|
MALAYSIA
|
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
94
14
از این کامنت ها می شه نتیجه گرفت که ما ایرانی ها قلبا کمونیست هستیم !! جای شرم داره!!

خوب پسر رئیس جمهوری که عضو هیت علمی یک دانشگاه هم هست می خواهید پول شهریه دانشگاه نداشته باشه؟؟ حقوق ماهیانه ی یک رئیس جمهور (به حق) باید خیلی بالاتر از یک کارمند یا یک کارگر باشد! ... مسئله این هست که باید انقدر عاقل و منطقی باشیم که برای دوست و دشمن توان تشخیص این قضیه را داشته باشیم: درآمد شخصی که یک مملکت 75 میلیون نفری را اداره می کند باید بالاتر از درآمد مدیرعامل یک کارخانه با 300 نفر کارگر و کارمند باشد!!

شما ها توی چه دنیایی زندگی می کنید؟! ببینید کمونیسم کجای دنیا نتیجه داده؟! شوروی؟ کوبا؟ ونزوئلا؟! الان هرکدام به نوعی جزو بدبخت ترین کشورها هستند! شوروی هم که کلا از هم پاشید و چهل تکه شد! دنبال این هستید کشوری داشته باشیم که حتی رئیس جمهورش توانایی پرداخت شهریه یک دانشگاه را نداشته باشد؟! وای به حال کارگرهای آن کشور !!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
رييس جمهوري كه تبليغاتش بر اساس ساده زيستي بود و هيچ بار و محتواي ديگه‌اي نداشت؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
درآمد شخصی که یک مملکت 75 میلیون نفری را اداره می کند باید بالاتر از درآمد مدیرعامل یک کارخانه با 300 نفر کارگر و کارمند باشد!!
!!!!!!!!!!!!
بابا احمدی جون که همه ی 7 میلیارد نفر رو اداره می کنه مدیریت جهانی داره ما که خودمون همین جور روزگارمون می چرخه باید روزانه یک ملیارد دلار بهش بدن بازم کمه به خدا
بهزاد
| PHILIPPINES |
۰۷:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
گفتین یه مملکت رو اداره میکنه؟
بابا داره نزدیک به 6 و خورده ای میلیارد نفر رو اداره میکنه
شما مثل اینکه تو باغ نیستی ها
داش علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
خودش گفته ساده زیست است و بابت رئیس جمهوری حقوق نمیگیره وتنها حقوقی که میگیره از دانشگاه است.کمونیسم؟اکثر ایرانی ها مخالف کمونیسم هستند.آقای رئیس جمهور مخالف نظام سرمایه داری هستند و با آن کشورهایی که نام بردی روابط حسنه ای دارد
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
ای جان
علی 2
| UNITED KINGDOM |
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
کمونیسم تو ایران؟؟؟ شوخی میکنی... ایران امروز تو سرمایه داری روی آمریکا رو سفید کرده....

درآمد متوسط یک کارمند یا کارگر تو آمریکای جهانخوار ماهی 4000 دلار و حقوق رئیس جمهورشون ماهی30000 دلاره. حالا خودت تناسب ببند ببین کی باید شرم کنه...
زاناکس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
حالا باز کاش میتونست ادراه کنه اونوقت غمش کمتر بود... والا اینا کی هی علی علی میکنن چرا پس مثل یه کارگر زندگی نمیکنن؟ فقط بلدن لباس نارنجی رو برای ریا کاریش تنشون کنن نه؟
علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
داداش گلم فکر کن بنویس اگر یکم به گذشته برگردی رئیس جمهور مملکتت رو می بینی که توی خونه نشسته ودر مورد ساده زیستن صحبت می کنه اگر یکم انصاف داشته باشی رئیس جمهورتو می بینی که حرف از رجائی می زنه کی با خرج کردن رئیس جمهور یک مملکت به نام ایران مشکل داره با حرفهایی که زود رنگ می بازن با چهره هایی که رنگ عوض می کنند مشکل داریم هرچند مثل همیشه روی سایت نمی آد اما کاش به دست شما برسه که درد این جماعتی که های و هوی راه انداختن چیه
هيچ
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
علي آقا تند نرو ، يواش تر .... خريدي ، بريدي ، دوختي ...
ما در كشور علوي هستيم ، جايي كه بايد سرانش در حد فقيرترين مردم زندگي كنن ، جايي كه مثلا شيعه علي مراممون بايد باشه ، ظاهرا كمونيست شماييد كه براي دفاع از دولتم هم با وي پي ان متصل ميشيد !
حالا تو كشوري كه مردمش شب عيد با سر پايين به بچه هاشون نگاه ميكنن ، پسر اولين مرد اجراييش داره تو بهترين هتل زندگي ميكنه كه توي گرون ترين دانشگاه درس بخونه ....
اين تو رو ياد كمونيسم انداخت پسرجون؟
من رو كه ياد مرام علي و زندگي پسران علي ننداخت ، با معاويه و سايرين كاري ندارم ......
دون كيشوت
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
حقوق رئيس جمهور؟؟!! ايشون كه مدعي هستنند حقوق رياست جمهوري نميگيرن و تنها از طريق حقوق هيات علمي امرار معاش مي كنن.
ما كمونيست نيستيم ما تنها از دروغ و رياكاري و تظاهر متنفريم.
دانشجو خارج از کشور
| UNITED STATES |
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
بحث این چیزا نیست!
ایشون بعنوان فرزند رئیس جمهور باید نشون بدند که با مردم عادی فرقی ندارند خود شما هم میدونی که دادن ترمی 20 میلیون فقط شهریه از قشر متوسط به پائین امکان نداره
مشکلی که این مردم اینجا پیام میگذارند اینه که ای کسانی که شعار می دهید لااقل یه ذره هم عمل کنید
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
صحبت شما درست ولي مشكل اينجاست كه كسي كه ادعاي ساده زيستي و عدم برخورداري از امكانات دولتي رو مي كنه نبايد با انجام كارهايي اينچنيني بين عمل و گفته هاش تضاد ايجاد كنه اين همه دانشجو در خارج و يا داخل در دانشگاه هاي گران قيمت درس ميخونن كسي بهشون اعتراض نميكنه چون اصلا ادعاي ساده زيستي نميكنن ولي وقتي شما جلوي دوربين به مردم نشون ميدين كه هيات دولت براي صرفه جويي در هزينه ها نون و پنير ميخوره يا آقاي مشايي ادعا ميكنه كه من در خانه اجاره اي زندگي ميكنم اونوقته كه مردم ميگن دم خروس رو باور كنيم يا قسمت رو
محمود رهبر
| CANADA |
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
علی‌ آقا این چه ربطی‌ به کمونیست و شرم داره؟ ظاهراً جنابعالی رئیس جمهور بودن را با چوپان بودن اشتباه گرفتید. ایشان یک کابینه ۲۰ - ۲۵ نفره را اداره می‌کند نه ۷۵ میلیون نفر را! از نظر سازمانی هم بالاترین پست کارمند دولت را دارند. آیا فاصله یک کارمند دولت با مدرک دکترا با رئیس دولت با همان مدرک(!) زمین تا ثریاست؟ چرا از یک کارمند دولت هم بت میسازید؟ آرزوی شفای همگی‌ مون را بکنیم.
محمدرضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
فرض ميگيريم حرف شما درست. ولي ديگه نبايد دم از ساده زيستي زد. غير از اينه؟
محسن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
علی آقا کسی نگفته رئیس جمهور مملکت نتونه شهریه تحصیل پسرش رو بده ولی تو یک مملکت اسلامی که شعارش عدالته, نباید اینقدر تفاوت بین شهروندانش وجود داشته باشه. یک کارگر ساده هم باید بتونه خرج تحصیل بچه اش را توی یک دانشگاه معمولی (مثل پیام نور) فراهم کنه.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
خيلي پرتي بابا !!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
SWEDEN
|
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
18
0
«با خدادادگان ستیزه مکن/ که خداداده را خدا داده»
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
18
1
اگر ما واقعا منصف باشيم نبايد وارد مسائل خصوصي زندگي احمدي‌نژاد بشيم... من خودم از احمدي‌نژاد و سياست‌هاش اصلا دل خوشي ندارم. ولي بايد اين موضوع رو در نظر گرفت كه رئيس جمهور در حال حاضر (به حق يا نا حقش رو كاري ندارم) دانشيار دانشگاه علم و صنعت هستش و درآمدش جز سطوح بالاي درآمدي تو ايران هستش. حالا دوست داره بچشو بفرسته كيش درس بخونه، به ما چه؟!!! فكر نمي‌كنم ربطي به ما داشته باشه...
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
بفرسته اما تبليغ ساده زيستي نكنه.
عمو فیروز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
0
12
جالب اینجاست که رئیس جمهمور با همه این کشورهایی که گفتی رابطه خوبی دار (شوروری، کوبا، ونزوئلا و ...)
جنابی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
0
10
علی آقا(کامنت گذاربالا)، ما از داشتن پول وثروت ناراحت نیستیم بلکه از شعارهای پو پو لیستی که برخی برای مبارزه با تبعیض واشرافی گری مطرح کردندناراحتیم. یادتان رفته پدر دانشجوی مذکور چطور به برخی پیشینیان می تاخت که اشرافی گری راترویج کرده اند.حال حرف ما این است که چه بسیارند افرادی که نان شب ندارند پول دوا ودکتر ندارند...آنوقت برخی سالی 40میلیون شهریه دانشگاه پرداخت می کنند این است مردمی بودن؟!
داش محمود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
0
12
قسمتی از فیلم اخراجی های 3 رو یادم اومد(کاری به ده نمکی ندارم) که روحانی اون چفیه رو از روی گردن نامزد ریاست جمهوری برداشت و گفت خودتو پشت این قایم نکن بعد هر کاری دلت خواست بکن!!!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
0
8
علی آقا ما خودمان هم میدانیم که درآمد یه رئیس مملکت طبعا باید بیشتر از کارمند یک اداره باشد. ولی صحبت سر شعار هایی است که داده می شود واین باعث رنجش مردم میگردد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
0
13
این جانب ارشد رو برای نداشتن شهریه رها کردم قابل توجه مسئولان دلسوز و خدمتگذاران !! البته بد هم نشد پول الکی نریختم توی جیب این ها
مجتبی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
0
6
ندنرو......
اینهاکه میگی وچه یسابیشترواقعاحق یک رییس جمهورزاده است اما مشکل وتناقض زباد درحرفهاوادعاهای همین رییس جمهوره....یادته باشلوارگرم داشت تربچه میکاشت؟(فیلم تبلیغاتی)بقول گل آقا:(پس چی شد)
درضمن شماحضرت عباسی اعتقادداری که ایشون یک مملکت75ملیونی رااداره میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟
homa
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
0
7
آفرین مال که ازکیسه دیگری بودحاتم طایی شدن آسان بود ............
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
0
6
نمی دانستیم ورق پاره اینقدر گران است!!!! البته اگر این دانشگاه نارمک بود، کیلویی 300 تومان می شد.
سار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
0
6
به تحصیل ایشان عیبی وارد نیست اما حضرت امیر (ع) اینکار را نمی کرد چرا که بسیاری از ضعفا با شنیدن این موضوع ناامید و سرخورده می شوند . به این میگند قدرت پول! وگرنه کسب علم بخودی خود یک فضیلت و توفیق بزرگ است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
0
7
گير بيخود نديد طرف مدير و مدبر باشه كشور رو درست جلو ببره پولم بگيره. مشكل احمدي نژاد شهريه پسرش يا درآمدش نيست بالاخره رئيس جمهوره! مشكلش عدم توانايي در مديريت كشوره كه وضعيت رو اينطوري كرده!
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
0
3
چرا به یورو نوشتید ؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
0
6
خوب دیگه این واحدهای بین المللی برای آقا زاده هاست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
0
5
من كاري با شهريه اين آقا ندارم لااقل همون عكسش رو ميذاشتيد خيلي خوشگله حيفه والا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
0
6
آقايي كه دم از روشنفكري ميزني؟ علي آقا با شمام
اين آقاي رييس جمهور كه ميگي با همين شعار هاي كمونيستي راي آورده و مهمترين دوستاش هم سران همين كشورهاي كمونيستي هستن كه نام بردي
يك بام و دو هوا كه نميشه
آدمي كه صبح تا شب شعار ساده زيستي ميده و در عمل هم با وضع اقتصادي كه براي كشور ايجاد كرده همه مردم رو ساده زيست و فقير كرده خودش لااقل نبايد جور ديگه اي رفتار كنه
وگرنه همه ما ميدونيم كه حقوق رييس جمهور بايد چقدر باشه و نياز به يادآوري شما نيست
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
0
5
علی جان دوست عزیز.حرف شما درسته ولی میخوام بدونم اون موقع شعار میدادن عدالت محوری و برابری و دولت خدمتگزار و مردمی دروغ بود فقط برای جم کردن طرفدار بود؟پس یا این دروغ هست یا اون شعارها.به فرض دولت مردمی درست در نتیجه دولت با مردم همه جوره یکی یعنی دولتی که از بین ماست.پس چرا من نمیتونم شهریه 700 تومنی رو راحت پرداخت کنم؟ولی اون شهریه 20 میلیونی رو راحت پرداخت کنه و با دو واحد سوئیت توی برج داشته باشه واسه خودش و همراهاش؟ عزیزم دولت یعنی مطیع و فرمانبردار مردم نه قدرت و استفاده کردن از مقام.اگه منظورت حقوقشه که بالاست اینها هم باید مثل ما باشه حقوقشون.دولت از بیت المال حقوق میگیره ولی اون کارخونه از تولیدش و حقوقش به ما مربوط نیست. اگه ناراحت هستن که برابر ما حقوق بگیرن برن کسی دیگه بیاد رو کار کسی مجبورشون نکرده. عدالت هیچ جای دنیا رعایت نمیشه.
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
0
6
با فوق لیسانس سراسریه بدون سهمیه (رایگان خوندم) با 17 سال سابقه 700 تومن حالا ریسجمهر 10 برابر من بگیرد میشود 7 میلیون بازه نمیشود ترمی 20 میلیون را داد فقط شهریه نیست ایاب و ذاهب خودش ترمی 10 میلیون هزینه دارد(از تهران تا کیش بلیط هواپیما چقدره نکنه میگی پیاده میره جزیره کیش)و هزینه های جنبی که باهم میشه ترمی 35 میلیون این کارها حقوق بالا 500 میلیارد میخواد.عزیز دل برادر. کارهای پوپولیستی به مذاق هیچکس خوش نمیاد .مجلس سکوت هم که در ته امور است سماق سفارش میدهد .برادران لاریجانی به فکر ریاست و علی به فکر ریاست جمهوری بعد هستش وای بر این کشور و ملت .خدایا مرگ عطا کن تا روزهای ذلت بارتر از این را نبینیم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
0
5
پسر ریس جمهور جون مادرت یک عینک بزرگتر حتما بزرگتر وآفتابی یا حداقل فتوکرومیک بزن.باعث افتخار ماست اگر این کار را بکنی.لعنت خدا بر داروین نظریه پرداز بی دین.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
نامرد!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
0
11
اين بود آن دولت پاك دست و مهرورز و عدالت محور؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
2
5
من دولتی روزانه میخونم تابستونا هم سه ماهشو میرم کار، هزینه یک ترمم با احتساب پول خوابگاهو غدا و ... میشه 220 تومان !!!
حالا کی ساده زیسته تره ؟؟؟
پس ببینین شما اقایون تهرانی که تمام منابع و ثروت کشور رو در اختیار دارین اینقدر ناشکری نکنین
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
0
6
خوشا به حالشان كه اراده ميكنند ميخوانند من بيست سال است هرچه انداز ورانداز ميكنم نميتوانم شهريه 4ترم را بپردازم وكارشناسي ام را بگيرم
ناراضی
|
UNITED STATES
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
0
9
مسئله اینه که اگه توی کشورهای دیگه رئیس جمهوراشون هزار تا خرج می کنن ، حداقل مظلوم نمایی و ادعای جانشینی حضرت علی و پیامبر رو نمی کنن. اما اینجا هزار تا کار می کنن از اخرم عوام فریبی
ها
|
UNITED KINGDOM
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
0
5
شما هزینه دوره های کارشناسی رو حساب کردید. پسر احمدی نژاد برای دکتری ثبت نام کرده
ها
|
UNITED KINGDOM
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
0
3
شما هزینه دوره های کارشناسی رو حساب کردید. پسر احمدی نژاد برای دکتری ثبت نام کرده
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
0
12
احمدی نژاد یه در برابر سوال یک خبرنگار مبنی بر هزینه بسیار بالای سفرهای استانی گفت: (عین جمله ایشان)

"چه هزینه ای ؟؟هیئت دولت در این سفرها همش نون و پنیر میخورند. تازه خود من پنیر هم نمیخورم و نون خالی میخورم"

البته جدا از اینکه این پاسخ چقدر روشنگرانه بوده و ریز هزینه های سفرهای استانی را به وضوح برای مردم بیان میکند!!، من میگم شاید ایشون هزینه تحصیل فرزندشون رو از همین صرفه جویی سهم خودشون در پنیر سفرهای استانی پرداخت میکنند!!!
sara
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
0
12
من یه خانمم که برای کمک به خرج خونه تو یه شرکت خصوصی برای 400 هزلر تومن باید کلی حرف بشنوم و از ترس اینکه ممکن جای دیگه کار پیدا نکنم اینجا موندگار بشم
واقعا نمی دونم داره تو این مملکت چی به سر ما میاد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
0
2
ایشان مثل بقیه ریس هایابران این2 تومان میداد یه مئرک از دانشگاه ازاد میخرید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
6
4
قدرت فسادآوراست چه احمدي نژاد باشد چه هركس ديگري
پاسخ ها
ناشناس
| POLAND |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
در ایران و چند کشور دیگر فساد آور هست آنهم بدلیل نبود سازمانهای نظارتی مناسب و این که قدرت مجارای کسب ثروت هم هست، اما در خیلی از کشورها برای کسب در آمد بالا بهتر است تاجر بزرگی باشی تا سیاست مدار بزرگ.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
1
8
درود وزنده باد بر این عدالت
سهراب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
0
5
خوش به حالت سر مهدی که اصلابه خاطرمشکلات مالی نمیتونم ازمون ارشدازادروحتی اسمش روبیارم که ثبت نام کنم سی وسه هزارتومان ندارم باید ازبابام بگیرم روم نمیشه چی بگم.....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
1
5
ايشون اگه ميرفت مدرسه يا دانشگاه مد حتما بورسيه اش ميكردن .حالا واسه اينكه ريا نشه اومده تو همين دانشگاههاي وطني با هزينه هاي سرسام اورشون.!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
7
0
من طرفدار احمدي نژاد نيستم ولي تحليل شما هم واقعا
عين بي انصافي است. درس خواندن توي دانشگاههاي بين الملل و پرداخت شهريه را خيلي ها دارند انجام مي دهند . مثلا ايشون در يك دوره چهار ترمي (دو ساله) مي خواد 30 مليون تومن بده كه تقريبا ميشه ماهي يك مليون تومان يه كم بيشتر . حالا مسئله وام و ... حساب كنيد مي بينيدكه پرداخت اين مبلغ از عهده يك مغازه دار يا كارمند هم بر مي آيد حالا ايشون كه رئيس جمهوره
هادی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
0
5
بحث کمونیسم بودن یا نبودن نظر دهنده ها نیست
بحث بحث ادعا هست ، کسی که ادعا میکنه یک زندگی سطح متوسط جامعه داره و حتی ماشینش پژوی 504 عهد بوق هست و به خاطر همین ظاهر عوام فریب رای میگیره نباید از این کارها کنه ،
رامين
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
1
5
حالا فرزند مستضعفي كه اتفاقا بسيجي هم است چگونه شهريه فرزندش را بده؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
2
8
اللهم عجل لولیک الفرج ...
شهلا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
2
7
کاش دختررییس جمهوربودم.خرما از کرگی دم نداشت
سعید
|
POLAND
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
1
12
یکی دوسال پیش رو یادتون می آید؟ در خبر ها آمده بود که احمدی نژاد اجازه نمی دهد پسرانش که به ریاست جمهوری می روند یک استکان چای آنجا بخورند!!!!
کیش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
0
5
حقوق رییس جمهور باید خیلی بالا باشد ولی آقای رییس جمهور همیشه ادعا میکنند از ریاست جمهوری هیچ درامدی ندارند و همان حقوق معلمی قبلی را میگیرند
آیا با حقوق معلمی تقبل این هزینه ها شدنی است؟
وای به روزی که حکومتی ها از رانتها یا بیت المال ......
کیش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
1
5
حقوق رییس جمهور باید خیلی بالا باشد ولی آقای رییس جمهور همیشه ادعا میکنند از ریاست جمهوری هیچ درامدی ندارند و همان حقوق معلمی قبلی را میگیرند
آیا با حقوق معلمی تقبل این هزینه ها شدنی است؟
وای به روزی که حکومتی ها از رانتها یا بیت المال ......
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
0
7
علی جان من جواب شما رو کامل دادم ولی این انتخاب ردش کرد و نظرم رو نذاشت.انتخاب واقعا که
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
15
6
بابا انصاف داشته باشید! بچه های آقازاده ها به اسم ادامه تحصیل می رند خارج از کشور چند برابر این پول رو یکشبه برای عشق و حال خرج می کنند. حالا پسر رئیس جمهورتون رفته کیش داره درس می خونه، خداییش کجای اینکار ایراد داره؟؟؟؟
ضمن اینکه حداقل حسنش اینه که یکی از سران کشور در آینده نزیک یه آدم نسبتا تحصیل کرده است که خیلی بهتر از آدم های کاملا بی سواده.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
0
14
نمیگید این آقا زاده تو کیش غیر از درس خوندن فعالیت دیگه ای (از نوع اقتصادیش) هم داره یا نه ؟ یه چیزایی شنیدیم آخه
حسود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
10
2
چقدر حسودين اي ايرانيا .....بابا 20 ميليون 30ميليون بما چي .. پول پاك پول كثيف ...بما چي جهنمي شدي .پهشتي شدي بما چي .. هر انسان به پاكي خود فكر كند .. درست ميشود ..
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
0
0
هر چي باشه خيلي خيلي خيلي از دانشگاه ازاد كمتر هست تازه در راه علم و دانش هزينه ميشه
بچه تو اگه ارشد نخواني خيلي بهتره
مهدی عزیزی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
3
12
آقا دانشجوی کارشناسی ارشد چطوری عضو هیئت عملیه یکی به من بگه آخه
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
نگفته که خودش هیئت علمی هست. منم این استثنا ها را خوندم که بچه های اعضای هیئت علمی یک سری مزایایی دارند که دانشجوهای بیچاره دیگه ندارن! مثل حق انتقالی در کارشناسی ارشد و فلان و فلان!
سامان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
منظورش فرزند هیئت عملیه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
1
0
من طرفدار احمدی ننژاد نیستم ولی باید همیشه طرفدار حقیقت و واقعیت بود .پسر احمدی نژاد همه اینهایی که گفتی رو برداشته جبرانی آزمایشگاهی و........... ! بابا دست بردارید در ضمن جمع کلش در طی 2.5سال به 15میلیون نمیرسه
شما چرا دررابطه با آقازاده فراری نمی گید که کشتی تفریحی از انگلستان میاره (البته به اسم تفریحی ) با 20میلیون دلار و هزار تا کار کثیف دیگه . شما انتظار دارید احمدی نژاد با این سنش 15میلیون تومان هم پس انداز نداشته باشه که پسرش رو بفرسته همچن جایی تو رو خدا انصاف داشته باشید
حمدي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
0
2
اگر آقاي احمدي نژاد شعارهايي كه مي داد واقعا درست بود اجازه نمي داد پسر خواهرش با يك دختر يك تاجر ثروتمند تركيه اي ازدواج كند. خوب جلويش را مي گرفت مي گفت من رييس جمهور يك كشور اسلامي هستم و شعار عدالت و ساده زيستي و .. داده ام. تو بايد با يك دختر ايراني از طبقه متوسط ازدواج كني.
بهرام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
0
1
من كه ميدونم منعكس نميكني ولي ميگم. دمت گرم آقاي رئيس درسالگرد پيروزي انقلاب كه من زما آن 9سال داشتم اهدافش يكيش همين از بين بردن هزينه هاي اين چنيني بود خبري شوك آور كه اميدوارم درست نباشد لازم به يادآوري كه حقوق يك كارگر معمولي350000تومان است يعني چقدر زير خط فقر؟لازم است كه يكي جواب دهد.
پیمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
0
0
بابا چرا اینجوری شلوغش می کنید. یه نفر که چند ساله عضو هیئت علمی دانشگاهست با تخصص پول سازی مثل حمل ونقل (حمل ونقل یه گرایش مهندسی عمرانه) عجیب نیست که بتونه اینقدر پولو بده. من خودم دانشجوی عمران بودم استادی داشتیم که رشتش حمل ونقل بود خیلیم گاگول بود اما با همه اینا می گفت وضعم اینقدر خوبه که حقوق دانشگاه مثل پول واکسه کفشمه. اصلا عجیب نیس یه نفر که از این استاد داغون ما با سوادتره بیشتر دربیاره. اصلا نیازی به دزدی نیست برای کسی با این تخصص.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
0
1
احمدی نژاد،عدالت و دیگر هیچ!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
0
2
این ساده زیستیشون منو کشته
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
0
1
از پول یارانش میده
گذاشته برا روز مبادا که الانه
جلیل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
1
1
آقا مملکت امام زمانه این یارانه پول امام زمانه این پول برکت داره باور نداری خوب ببین!
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
1
1
استثنائا ب این کارش مشکل خاصی ندارم) خیلی بهتر از کارای مقامات دیگمونه میتونست الان یکی از دانشگاههای خارج باشه یا بدون کنکور خود دانشگاه شریف یا تهران بره
نظرات بینندگان