arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۴۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۴ - ۰۲ آذر ۱۳۹۸
یک منبع آگاه در وزارت ارتباطات:

اینترنت خانگی تهران و کلانشهر‌های کشور برقرار شد / اتصال اینترنت موبایل تا فردا صبح / درصد اتصال اینترنت در کشور به ۷۰ رسید

یک منبع آگاه در وزارت ارتباطات تایید کرد، با دریافت مجوزهای لازم، اینترنت خانگی تهران و تعداد زیادی از کلانشهرهای کشور تا دقایقی دیگر برقرار خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اینترنت خانگی تهران و کلانشهرهای کشور تا دقایقی دیگر برقرار می‌شود

یک منبع آگاه در وزارت ارتباطات در گفت‌وگو با ایسنا تایید کرد، با دریافت مجوزهای لازم، اینترنت خانگی تهران و تعداد زیادی از کلانشهرهای کشور تا دقایقی دیگر برقرار خواهد شد.

به گزارش «انتخاب»، از سوی دیگر یک منبع آگاه در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفتگو با «ایران» اعلام کرد احتمالا تا فردا صبح اینترنت تلفن همراه در کشور وصل خواهد شد.

شب گذشته اعلام شد که اتصال اینترنت که اینترنت خانگی در ۱۰ استان برقرار شده. پیشتر گفته شده بود اینترنت در سطح اینترنت ادارات، شرکت‌ها و دانشگاه برقرار شده. بر این اساس، اینترنت در استان‌های ایلام، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، یزد، همدان، اردبیل، سمنان، زنجان، گلستان و چهارمحال و بختیاری وصل شده است.

وضعیت فعلی اینترنت در کشور  (ساعت سه و ربع بعدازظهر) درصد اتصال=۳۴ ٪

اینترنت خانگی تهران و کلانشهرهای کشور تا دقایقی دیگر برقرار می‌شود / اتصال اینترنت موبایل تا فردا صبح

وضعیت فعلی اینترنت در کشور (تا ساعت ۱۵:۴۵) درصد فعلی = ۶۴ ٪

اینترنت خانگی تهران و کلانشهر‌های کشور تا دقایقی دیگر برقرار می‌شود / اتصال اینترنت موبایل تا فردا صبح / درصد اتصال اینترنت در کشور به ۶۴ رسید

اتصال اینترنت خطوط تلفن‌های همراه برخی استان ها؟

ایلنا نوشته است که پیگیری این رسانه از منابع مطلع در وزارت ارتباطات نشان می‌دهد که تا لحظاتی دیگر اتصال به اینترنت خطوط تلفن همراه در برخی از استان‌ها نیز برقرار می‌شود.

اینترنت در 5 استان وضل نمی شود؟

ایسنا نوشته است که برخی از اخبار رسیده از این حکایت دارد که فعلا اینترنت در استانهای فارس، کرمانشاه، کردستان، البرز و خوزستان وصل نخواهد شد.

نظرات بینندگان