arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۴۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۱ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۰

چه کسانی با هاشمی رفسنجانی درباره حکم ریاست دانشگاه آزاد مذاکره می کنند؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اعلام اسامی اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی که برای مذاکره با رئیس هیأت امنای دانشگاه آزاد انتخاب شده اند، گفت: اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی برای مذاکره با رئیس هیأت امنای دانشگاه آزاد اقدام می کنند.

حسین کچوئیان در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر افزود: 3 نفر از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی شامل حجت الاسلام محمد محمدیان، دکتر علی اکبر ولایتی و دکتر محمدرضا مخبر دزفولی با آیت الله هاشمی رفسنجانی دیدار و درباره صدور حکم رئیس جدید دانشگاه آزاد مذاکره می کنند.

وی گفت: حجت الاسلام محسن قمی معاون ارتباطات بین المللی دفتر مقام معظم رهبری نیز این تیم را همراهی می کند.

همچنین غلامعلی حدادعادل عضو دیگر شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز از مذاکره کنندگان با رئیس هیأت امنا خواهد بود.

به گزارش مهر، پیش از این دکتر منصور کبگانیان دیگر عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی درباره جلسه شب گذشته شورایعالی انقلاب فرهنگی و تصمیم درباره امضای حکم فرهاد دانشجو از سوی ریاست هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی به مهر گفته بود: براساس آنچه در جلسه امشب این شورا اتفاق افتاد، مقرر شد تعامل و مذاکرات بیشتری با هیأت امنای دانشگاه آزاد و رئیس آن در زمینه صدور حکم رئیس جدید دانشگاه آزاد صورت گیرد.

کبگانیان تاکید کرد: در صورتی که رئیس هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی تا یک ماه آینده حکم رئیس جدید دانشگاه آزاد را صادر نکند، شورای عالی انقلاب فرهنگی وارد عمل می شود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بــــابــــایـــــی
|
SWITZERLAND
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
0
0
" در صورتی که رئیس هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی تا یک ماه آینده حکم رئیس جدید دانشگاه آزاد را صادر نکند، شورای عالی انقلاب فرهنگی وارد عمل می شود "
مذاکره ولی در اخر تهـــــدیــد، بعد برای امریکاو غرب میخندیم که چرابا پیش شرط وارد مذاکره میشوند.
نظرات بینندگان