arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۴۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۱ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۰

احمدی نژاد برای تقدیم بودجه به مجلس رفت

محمدرضا باهنر و سید شهاب‌الدین صدر، نواب هیئت رئیسه، هنگام ورود احمدی‌نژاد به صحن علنی به استقبال وی رفتند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس‌ جمهور دقایقی پیش برای تقدیم لایحه بودجه 91 وارد صحن علنی مجلس شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمود احمدی‌نژاد رئیس‌ جمهور ‌دقایقی پیش همزمان با اولین روز دهه مبارک فجر در سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برای ارائه لایحه بودجه 1391 کل‌ کشور وارد صحن علنی مجلس شورای اسلامی شد.

تعدادی از نمایندگان مجلس مانند بهروز جعفری و محمود احمدی‌بیغش و حجت‌الاسلام سید‌محمدرضا میرتاج‌الدینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور، احمدی‌نژاد را هنگام ورود به صحن علنی همراهی می‌کردند.

محمدرضا باهنر و سید شهاب‌الدین صدر، نواب هیئت رئیسه، هنگام ورود احمدی‌نژاد به صحن علنی به استقبال وی رفتند.

طبق قانون، دولت موظف است لوایح بودجه سنواتی را تا حداکثر 15 آذرماه هر سال برای رسیدگی تقدیم مجلس کند اما قوه مجریه لایحه بودجه 1391 را امروز با 57 روز تأخیر تحویل هیئت رئیسه مجلس خواهد داد.

تأخیر دولت در ارائه لایحه بودجه به مجلس واکنش‌های متعدد و مختلفی را از درون مجلس به دنبال داشته است.

علی لاریجانی رئیس مجلس در این زمینه تخلف دولت را محرز می‌داند و معتقد است که در ارائه لایحه بودجه تخلف شده و مشکل به‌وجود آمده از ناحیه دولت است.

وی با اشاره به مذاکرات خود با ‌معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ‌رئیس جمهور درباره ‌لایحه بودجه و قول دولت برای ارائه این لایحه به مجلس تا ‌اول آذرماه تصریح می‌کند که آنها چنین نکردند و تخلف شده و مشکلی که هم‌اکنون برای بررسی لایحه بودجه به دلیل کمبود وقت در مجلس بوجود آمده، از جانب دولت است.
نظرات بینندگان