arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۴۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۶ - ۰۵ آذر ۱۳۹۸

زمینه سازی برای کاندیداتوری آیت الله یزدی در انتخابات مجلس خبرگان / مدیر منصوب آیت الله یزدی: طلاب از «آیت الله» برای انتخابات دعوت کرده اند!

درحالیکه به زمان انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان نزدیک می شویم، جریان اصوگرا در تکاپوی بازگرداندن آیات یزدی و مصباح به این نهاد مهم است. در این راستا، اعلام شده که «جمعی از طلاب و اساتید حوزه علمیه قم» از آیت الله یزدی جهت کاندیداتوری در انتخابات دعوت کرده اند. عجیب اینجاست که این خبر را مدیر منصوب آیت الله یزدی در جامعه مدرسین اعلام کرده و مشخص نیست طلاب دعوت کننده اساسا چه کسانی هستند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

زمینه سازی برای کاندیداتوری آیت الله یزدی در انتخابات مجلس خبرگان / مدیر منصوب آیت الله یزدی: طلاب از «آیت الله» برای انتخابات دعوت کرده اند!درحالیکه به زمان انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان نزدیک می شویم، جریان اصوگرا در تکاپوی بازگرداندن آیات یزدی و مصباح به این نهاد مهم است. در این راستا، اعلام شده که «جمعی از طلاب و اساتید حوزه علمیه قم» از آیت الله یزدی جهت کاندیداتوری در انتخابات دعوت کرده اند. عجیب اینجاست که این خبر را مدیر منصوب آیت الله یزدی در جامعه مدرسین اعلام کرده و مشخص نیست طلاب دعوت کننده اساسا چه کسانی هستند.

به گزارش «انتخاب»، حجت‌الاسلام حمزه قربانی مدیر روابط عمومی جامعه مدرسین به تسنیم گفته: گروهی از طلاب و اساتید حوزه چه در قالب تشکل‌های حقوقی و چه به شکل شخصی از آیت‌الله یزدی برای حضور در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان دعوت کرده‌اند.

وی همچنین در رابطه با نظر آیت‌الله یزدی درباره کاندیداتوری یا عدم کاندیداتوری در انتخابات میان‌دوره‌ای خبرگان رهبری تصریح کرد:‌ ایشان هنوز تصمیمشان را در این زمینه اعلام نکرده‌اند و حضور یا عدم حضور ایشان در همان دوران ثبت‌نام نامزدها مشخص می‌شود.

نظرات بینندگان