arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۴۹۱۷
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۶ - ۰۶ آذر ۱۳۹۸

استراماچونی: به زودی چیزهای زیادی خواهید فهمید / پولیتانو بازیکن با کیفیتی است

استراماچونی گفت: این یک جو بسیار، بسیار گرم است. اسلاویا پراگ تیمی است که در این سه سال یک تسلط داخلی بلامنازع را ایجاد کرده است و در حالی که در سطح فوتبال اروپا بازی می‌کنند، رشد زیادی خواهند داشت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

استراماچونی: به زودی چیزهای زیادی خواهید فهمید / پولیتانو بازیکن با کیفیتی است

آندره استراماچونی، سرمربی سابق اینتر، پیش از بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بین تیم‌های اینتر و اسلاویاپراگ، تفکرات و احساسات خود در گفتگو با روزنامه توت اسپورت در میان گذاشته است.

استراماچونی گفت: این یک جو بسیار، بسیار گرم است. اسلاویا پراگ تیمی است که در این سه سال یک تسلط داخلی بلامنازع را ایجاد کرده است و در حالی که در سطح فوتبال اروپا بازی می‌کنند، رشد زیادی خواهند داشت. 

او ادامه داد: قبل از بازی رفت کونته می‌دانست که آنها در چه سطح خوب هستند اما نگرشی که اسلاویا پراگ به آن بازی در سن سیرو نزدیک شد شاید همه را غافلگیر کند. 

سرمربی سابق اسلاویاپراگ سپس درباره روملو لوکاکو صحبت کرد که هنوز در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا برای اینتر گلزنی نکرده است. آندره آ استراماچونی درباره مهاجم شماره 9 نراتزوری عنوان کرد: لوکاکو نیز در اروپا قاطع خواهد بود. من در این مورد اطمینان دارم. چه چیزی برای پیروزی اینتر در پراگ لازم است؟ اینتر باید با کیفیت حمله کند و به طور مداوم این کار را انجام دهد بدون اینکه توپ را از دست بدهد و از ضد حملات خودداری کند چون می‌تواند ورزشگاه را مشتعل کند. آنها همچنین باید در فضاهای خالی خطرساز ظاهر شوند. 

استراماچونی سپس دربار متئو پولیتانو صحبت کرد؛ بازیکنی که چند سال پیش در تیم‌های پایه رم هدایت آن را برعهده داشت. او درباره این بازیکن گفت: ماتئو به دلیل ویژگیهای خود در سیستم 3-5-2 جای طبیعی ندارد. با این حال، او میتواند در پشت مهاجمان یا به عنوان مهاجم بازی کند و همیشه می‌تواند تأثیرگذار باشد چراکه بازیکن باکیفیتی است.

سرمربی ایتالیایی درپایان درباره شرایط استقلال تهران گفت: شرایط سخت استقلال؟ همان طور که در کنفرانس خبری قبلی‌ام گفتم، نمی‌خواهم و نمی‌توانم در خصوص شرایط باشگاه صحبت کنم. در چنین شرایطی، پیشرفت کردن و رو به جلو رفتن سخت است اما معتقدم به زودی در خصوص آینده ما، چیزهای زیادی خواهید فهمید

نظرات بینندگان