arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۴۹۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۵ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۰

نیروی دریایی آمریکا قایق ماهیگیری ایران را تعمیر کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نیروی دریایی آمریکا اعلام کرد که یک قایق ماهیگیری ایرانی را در خلیج فارس تعمیر کرده است .

به گزارش انتخاب به نقل از عصر ایران، نیروی دریایی آمریکا اعلام کرد که روز سه شنبه یک هلی کوپتر از فراز ناو هواپیمابر " یو اس اس آبراهام لینکلن " که اخیرا وارد خلیج فارس شده است با اعزام به سمت قایق ماهیگیری ایرانی که 9 خدمه داشت ، آن را تعمیر کرده است.

نیروی دریایی آمریکا اعلام کرد ، پس از اینکه موتور این قایق ماهیگیری ایرانی خراب شده است ، خدمه این قایق با برقراری تماس رادیویی درخواست کمک کرده است.

بر اساس این گزارش نظامیان آمریکایی اعزام شده به قایق پس از تعمیر و راه اندازی موتور قایق ایرانی و نیز تامین غذا برای 9 خدمه ایرانی ، این قایق را ترک کرده اند.

گفتنی است طی یک ماه اخیر این چندمین بار است که واحدهایی از نیروی دریایی آمریکا که در خلیج فارس مستقر هستند به قایق های ماهیگیری ایرانی که با مشکلاتی از قبیل دزدی دریایی یا خرابی مواجه شده اند ، کمک رسانی کرده اند.

طبق قوانین بین المللی کمک رسانی به کشتی ها و قایق های غیر نظامی در آب های آزاد بین المللی یک عرف مرسوم به شمار می رود.
 
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
INDIA
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
0
0
afarin
وجدان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
0
2
چی می شد اگه همه ی دنیا با هم در صلح و ارامش بدون هیچ دشمنی زندگی می کردن , شنیدن این اخبار حس خیلی خوبی بهم میده اما وقتی به اتفاقای دیگه مثل جنگ و بازیهای سیاسی فکر میکنم ... نه نه نباید تشکر و افرین رو فراموش کنیم , به امید روزی که همه مردم دنیا با هم دوست باشن .
نظرات بینندگان