arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۵۱۹۴
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۹ - ۰۸ آذر ۱۳۹۸

افشین پیروانی: لغو دیدار پرسپولیس قطعی نیست / تصمیم نهایی ظهر شنبه اتخاذ می شود

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که دیدار روز شنبه این تیم برابر نساجی هنوز به طور قطعی لغو نشده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

افشین پیروانی در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: با توجه به اخبار ضد و نقیضی که منتشر شده برای آگاهی اعضای کادر فنی و بازیکنان همچنین هواداران پیگیری‌هایی داشتیم. در این باره با آقای سهیل مهدی رییس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ تماس گرفتم. ایشان گفتند تصمیم نهایی فردا تا ظهر و با بررسی همه جوانب اتخاذ می‌شود.

پیروانی افزود: امروز تمرین را از ورزشگاه شهید کاظمی در جنوب غرب تهران به ورزشگاه درفشی فر در غرب تهران انتقال دادیم و هوا شرایط خیلی بهتری داشت و میزان آلودگی نسبت به ورزشگاه شهید کاظمی کمتر بود. به نظر می رسد ورزشگاه آزادی هم جای بهتری از نظر آب و هوایی نسبت به درفشی‌فر دارد چرا که اطراف آن باز است و باد بیشتری در جریان است. در مجموع ما منتظر خواهیم ماند تا فردا تصمیم نهایی به ما اعلام شود. این چیزی است که به ما گفته شده و بر اساس آن اقدام می کنیم.

پیروانی در پایان گفت: در حال حاضر تیم در اردو است و از نگاه ما بازی برگزار می شود و ما در حال اجرای برنامه های اردویی هستیم و هر زمان تصمیمی ابلاغ شود به اطلاع هواداران هم خواهیم رساند. در مجموع امیدواریم که میزان آلودگی هوا منجر به تعویق بازی نشود و هواداران عزیز هم حمایت همه جانبه و خوبی از تیم محبوب خود داشته باشند.

منبع: مهر
نظرات بینندگان