arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۵۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۰۰ - ۰۹ آذر ۱۳۹۸

مدارس شهرستان ایذه تعطیل شد

اهواز - به دنبال وقوع چندین زمین لرزه در شهرستان ایذه، مدارس نوبت صبح این شهرستان در کلیه مقاطع تعطیل اعلام شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 شهرستان ایذه در استان خوزستان امشب برای چهارم نوبت متوالی با زمین لرزه ای نسبتا شدید به لرزه درآمد به همین دلیل مدارس نوبت صبح این شهرستان در کلیه مقاطع تعطیل اعلام شده است.

به گزارش مهر، ساعت ۲۲: ۴۲ امشب زمین لرزه ای به قدرت ۳.۳ ریشتر شهرستان ایذه را لرزاند. این زمین لرزه در عرض جغرافیایی ۳۲.۰۸۵، طول جغرافیایی ۴۹.۸۲۰ و عمق ۱۳ کیلومتری زمین رخ داد.

همچنین ساعت ۲۲:۳۳ چهارمین زمین لرزه با قدرت ۴.۳ ریتشتر این منطقه را لرزاند. این زمین لرزه در عرض جغرافیایی ۳۲.۰۷۰، طول جغرافیایی ۴۹.۸۱۲ و عمق ۱۲کیلومتری زمین رخ داد.

پیش از این، ساعت ۲۰:۵۰ امروز زمین لرزه ای با قدرت ۴.۹ ریشتر شهرستان ایذه در استان خوزستان را به شدت تکان داد. این زمین لرزه در عرض جغرافیایی ۳۲.۰۳۱، طول جغرافیایی ۴۹.۸۴۷ و عمق ۲۰ کیلومتری زمین رخ داد.

همچنین یک زمین لرزه به بزرگی ۳.۸ ریشتر نیز در ساعت ۲۱ این منطقه را به لرزه درآورد. این زمین لرزه در عرض جغرافیایی ۳۲.۰۳۵، طول جغرافیایی ۴۹.۸۵۹ و عمق ۱۳ کیلومتری زمین رخ داد.

کیومرث حاجی زاده مدیرکل مدیریت بحران استان خوزستان نیز اظهار کرد: با توجه به وقوع زمین لرزه در شهرستان ایذه به کلیه اعضای ستاد پیشگیری، هماهنگی وفرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان اعلام آماده باش شد.

وی تاکید کرد: تاکنون گزارشی از خسارات وارده اعلام نشده است ولی یک نفر به علت سقوط از ارتقاع در این حادثه مصدوم شده که به بیمارستان منتقل شده است.

منبع: مهر
نظرات بینندگان