arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۵۲۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۰۸ - ۰۹ آذر ۱۳۹۸

لایو خبر - ۹ آذر ۹۸

در «لایو خبر» مهمترین اخبار روز را به صورت لحظه به لحظه بخوانید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خداحافظی موگرینی از ریاست سیاست خارجی اتحادیه اروپا
۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۰۰:۲۹

فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در پیامی در صفحه توئیتر خود نوشت: دوره خدمت من پس از ۵ سال فشرده به پایان رسید.

دادستان کل کشور: ۳۰۰ کشته و ۷۰۰۰ بازداشتی را تایید نمی‌کنم/ خوشبختانه افراد خارج کشور دسترسی به آمار ندارند
۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۰۰:۲۵

دادستان کل کشور درباره انتشار برخی آمارها درباره تعداد کشته شده‌ها و بازداشتی‌های حوادث آبان 1398 گفت: خوشبختانه افراد خارج از کشور هیچ دسترسی به اطلاعات و آمار ندارند به همین دلیل آنها آمارهای مختلفی می‌دهند که هیچ کدام از آنها اعتبار ندارد.

لاریجانی: برنامه‌ای برای نامزدی در انتخابات مجلس ندارم
۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۰۰:۲۴

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سه دوره چهار ساله وکیل مردم قم بوده ام و برای من افتخار بود که به این مردم خدمت کنم گفت: در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی برنامه ای برای حضور ندارم.

دادستان کل: ۳۰۰ کشته و ۷۰۰۰ بازداشتی را تایید نمی‌کنم
۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۷:۲۹

حجت الاسلام محمد جعفر منتظری دادستان کل کشور درباره انتشار برخی آمارها درباره تعداد کشته شدگان همچون آمار ۳۰۰ کشته، گفت: خوشبختانه افراد خارج از کشور هیچ دسترسی به اطلاعات و آمار ندارند به همین دلیل آنها آمارهای مختلفی می‌دهند که هیچ کدام از آنها اعتبار ندارد. منتظری در پاسخ به پرسشی درباره اظهارات اخیر یکی از نمایندگان مجلس درباره بازداشت ۷ هزار نفر در اعتراضات اخیر، گفت: این موضوع را نه تنها تایید نمی‌کنم که می‌گویم هیچ مقامی مجاز نیست بدون داشتن آمار و اطلاعات دقیقی آماری بدهد.

بارش‌های دی و بهمن کمتر از حد نرمال خواهد بود
۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۶:۵۵

رئیس مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی کشور ضمن اشاره به اینکه از ابتدای مهر ماه تاکنون بارش‌ها در کشور در محدوده نرمال بود، گفت: مدل‌های عددی نشان می‌دهد که بارش‌ها در کشور طی دی ماه و به ویژه بهمن ماه کمتر از حد نرمال باشد.

احتمال نبش قبر میترا استاد
۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۶:۵۴

قاضی از کارشناس پزشکی‌قانونی درباره عدم آسیب به استخوان جناق میترا استاد با وجود اصابت گلوله سؤال کرد که وی گفت: به گفته پزشکی که اولین‌بار جسد را معاینه کرد، ممکن است به‌علت خون‌آلود بودن جسد ثبت نشده باشد که می‌توان با نبش قبر آن را بررسی کرد.

اینترنت خوزستان وصل شد
۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۶:۵۳

اینترنت همراه خوزستان وصل شد. به این ترتیب صرفا اینترنت استان سیستان و بلوچستان هنوز وصل نشده است.

«آلودگی هوا» ۱۲ هزار نفر را راهی مراکز درمانی کرد
۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۶:۵۲

پیرحسین کولیوند رئیس سازمان اورژانس کشور درباره آخرین وضعیت مراجعین بیماران تنفسی و قلبی به دلیل آلودگی هوا به مراکز اورژانس پیش‌بیمارستانی اظهار داشت: از تاریخ ۳ لغایت ۸ آذر ماه ۱۲ هزار و ۸۳۸ نفر با توجه به بالا رفتن غلظت آلایندگی‌های هوا به مراکز پیش‌بیمارستانی و بیمارستانی مراجعه کرده‌اند که از این تعداد ۵۱۰۰ نفر بیماران مبتلا به مشکلات تنفسی و ۷۷۳۰ نفر بیماران مبتلا به مشکلات قلبی بوده‌اند.

لاریجانی: کاندیدا نمی شوم
۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۶:۵۱

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سه دوره چهار ساله وکیل مردم قم بوده ام و برای من افتخار بود که به این مردم خدمت کنم گفت: در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی برنامه ای برای حضور ندارم.

دادستانی آمار کشته شدگان حوادث اخیر را اعلام می کند
۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۶:۵۱

جمال عرف در حاشیه نشست خبری امروز(شنبه) خود در پاسخ به سوالی درباره تعداد کشته شدگان ناآرامی های اخیر کشور اظهار کرد: قرار است دادستانی براساس آماری که از پزشکی قانونی می گیرد، آمار را اعلام کند. معاون سیاسی وزیر کشور اعلام کرد: آمار سازمان‌های بین‌المللی درباره کشته شدگان حوادث اخیر معتبر نیست.

وزارت کشور رسما ادعای روحانی را رد کرد
۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۶:۴۷

معاون سیاسی امنیتی وزارت کشور با رد ادعای رئیس جمهور گفت: «زمان بندی طرح افزایش قیمت بنزین هم روز سه شنبه و هم روز چهارشنبه به رییس جمهور داده شده است.»

آنچه گذشت
۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۰۸:۲۹

مهمترین اخبار روز گذشته را از اینجا بخوانید.

نظرات بینندگان