arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۵۲۷۷
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۱ - ۰۹ آذر ۱۳۹۸

سردسته باند قاچاق گسترده تلفن همراه در تهران دستگیر شد

فرمانده انتظامی البرز گفت: سردسته باندی که به صورت گسترده اقدام به وارد کردن گوشی‌های قاچاق کرده بود توسط پلیس البرز در تهران شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده انتظامی البرز گفت: سردسته باندی که به صورت گسترده اقدام به وارد کردن گوشی‌های قاچاق کرده بود توسط پلیس البرز در تهران شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر شد.

سردار عباسعلی محمدیان با اعلام این خبر گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان البرز با انجام اقدامات پلیسی از فعالیت باند قاچاق گوشی‌های تلفن همراه مطلع شدند .

وی اظهار کرد: در بررسی های تکمیلی ماموران، محرز شد که اعضای باند قاچاق گوشی های تلفن همراه با استفاده از اطلاعات و مشخصات هویتی و گذرنامه افرادی که در زمان اربعین حسینی(ع) به سفر عتبات عالیات اعزام شده بودند، اقدام به واردات گوشی های قاچاق و سپس رجیستری آنها کرده اند.

این مقام ارشد انتظامی افزود :با توجه به حساسیت موضوع، ماموران بلافاصله وارد عمل شده و سردسته باندی را که به صورت گسترده اقدام به وارد کردن گوشی های قاچاق کرده بود را در تهران شناسایی و با دریافت نیابت قضائی به مغازه موبایل فروشی نامبرده اعزام و در یک اقدام غافلگیرانه موفق به دستگیری وی شدند .

به نقل از پلیس البرز، سردار محمدیان بیان کرد: در بازرسی از مغازه موبایل فروشی، تعداد ۶۰ دستگاه گوشی تلفن همراه کشف و در این رابطه ۳ نفر دستگیر شدند .

فرمانده انتظامی استان البرز، با بیان این که طبق نظر کارشناسان، ارزش تقریبی این محموله قاچاق ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است گفت: اقدامات تکمیلی برای شناسایی شرکت های وارد کننده گوشی های قاچاق و همچنین شناسایی افرادی که اقدام به فعال کردن گوشی‌های قاچاق کرده اند در حال انجام است.

نظرات بینندگان