arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۵۴۱۶
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۲۲ - ۰۹ آذر ۱۳۹۸

اسرائیل: حملات به سوریه را افزایش می‌دهیم

وزیر جنگ اسرائیل با بیان اینکه به دنبال خروج کامل ایران از سوریه است، گفت تل‌آویو از این پس هرگونه حضور نظامی ایران در سوریه را هدف حمله قرار می‌دهد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش فارس، «نفتالی بنت» وزیر جنگ اسرائیل روز شنبه از تصمیم این رژیم برای افزایش حملات هوایی به سوریه به بهانه مقابله با ایران خبر داد.

به نوشته وبگاه «عاروتص شوع» به نقل از شبکه خبری «کان»، بنت گفت که در تلاش است در سیاست اسرائیل در قبال حضور نظامی ایران در سوریه تغییراتی ایجاد کند. به گفته وی، تل‌آویو اکنون به دنبال خروج کامل نیروهای ایرانی از سوریه است.

در حالی که تا پیش از این مقام‌های اسرائیلی مدعی بودند که فقط پایگاه‌ها و مواضع مرتبط با شلیک‌های راکتی را هدف حمله قرار می‌دهند، بنت گفت در سیاست جدید تل‌آویو، تمام مواضع ایران در سوریه هدف قرار می‌گیرد.

پایگاه کان مدعی شد که وزیر جنگ اسرائیل در این خصوص با مقام‌های ارشد آمریکا و روسیه رایزنی کرده است.

وزیر جنگ اسرائیل در ادامه گفت: «ما نمی‌توانیم از طریق حملات هدفمند ایران را متوقف کنیم. جلوگیری از استقرار ایران (در منطقه) بسیار کم هزینه‌تر از دفاع کامل از اسرائیل است.»

نخست وزیر اسرائیل نیز چند روز قبل با متهم کردن ایران به تلاش برای تبدیل عراق و یمن به مکانی برای انجام حملات موشکی علیه اسرائیل، گفت تل‌آویو به مقابله با تهران ادامه می‌دهد.

منبع: فارس
نظرات بینندگان