arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۵۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۱ - ۱۰ آذر ۱۳۹۸

کشف ۳۲۵ کیلوگرم مواد مخدر در مرزهای سراوان

جانشین فرماندهی مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از کشف ۳۲۵ کیلوگرم موادمخدر توسط مرزداران هنگ مرزی سراوان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جانشین فرماندهی مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از کشف ۳۲۵ کیلوگرم موادمخدر توسط مرزداران هنگ مرزی سراوان خبر داد.

 سرهنگ "محمدعلی محمدی" اظهار داشت: در راستای تشدید مبارزه با قاچاق موادمخدر، روز گذشته مرزداران هنگ مرزی سراوان با اشراف اطلاعاتی و به کارگیری تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی، از قصد یک باند قاچاق موادمخدر برای انتقال محموله خود به داخل کشور مطلع شدند و بلافاصله با آمادگی و تجهیزات کامل به تشدید پوشش نوار مرزی پرداختند.

وی افزود: مرزداران پس از شناسایی قاچاقچیان، اقدام به مسدود کردن و زیر نظر گرفتن معابر نفوذی کردند که پس از رویت قاچاقچیان و با استفاده از تاکتیک‌های مؤثر عملیاتی، ضمن غافلگیرکردن قاچاقچیان، باعث شدند تا سوداگران مرگ در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام بمانند.

جانشین فرماندهی مرزبانی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: طی این عملیات مرزداران ولایت مدار هنگ مرزی سراوان موفق شدند، ۳۲۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کنند.

به گزارش سایت پلیس، سرهنگ محمدی ضمن تشکر از تلاش شبانه‌روزی و اقدامات خوب مرزداران هنگ مرزی سراوان، خاطرنشان کرد: مرزداران استان با پایش شبانه‌روزی مرزها و رصد اخبار و اطلاعات، عرصه را بر قاچاقچیان موادمخدر تنگ کرده و اجازه انجام اقدامات خلاف قانون و ایجاد ناامنی در مناطق مرزی را به سودجویان و سوداگران مرگ نخواهند داد.

نظرات بینندگان