arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۶۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۲۳ - ۱۲ آذر ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از «گلکسی فولد 2» سامسونگ تا پیش بینی های جدید درباره خط تولید اپل

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

این روزها بسیاری از کاربران سامسونگ مشتاقند که خبرهای جدیدی درباره گوشی گلکسی فولد 2 سامسونگ بشنوند. اکنون بر اساس برخی گزارشها شاهد اطلاعاتی از این گوشی هستیم.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برخی از تحلیلگران جی پی مورگان پیش بینی می کنند که اپل قصد دارد استراتژی راه اندازی خط تولید خود را برای سال 2021 تغییر دهد. در یادداشتی از تحلیلگران با استناد به زنجیره های تأمین ، پیش بینی می شود که اپل دو بار در سال ارائه آیفون ها را انجام دهد. مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

طی هفته گذشته سامسونگ یک بروزرسانی نرم افزاری را برای گوشی گلکسی نوت 9 منتشر کرد که وصله امنیتی دسامبر 2019 را به تلفن هوشمند ارائه می داد. اکنون این شرکت برای افرادی که در برنامه بتا ثبت نام کرده اند ، سیستم عامل جدید خود را آماده کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

مارک زاکربرگ مدیرعامل فیس بوک می گوید شکستن انحصار فیس بوک سود چندانی نخواهد داشت. درواقع او بار دیگر تاکید کرد که از تنظیم صنعت فناوری استقبال می كند ، اما تأكید كرد كه اقداماتی مانند از بین بردن فیس بوک درست نیست.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

حق ثبت اختراع ثبت شده در USPTO  (دفتر ثبت اختراعات و علائم تجاری ایالات متحده) در سال 2018 هم اکنون در WIPO (دفتر مالکیت معنوی جهانی) با جزئیات کمی بیشتر در مورد طراحی ، کارایی و ویژگی های موتورولا ریزر 2020 آینده درج شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

سامسونگ اعلام کرده که در تاریخ 12 دسامبر برابر با 21 آذر از اولین نسخه های سری گلکسی(A (2020 رونمایی خواهد کرد. این موضوع توسط شعبه ویتنام این شرکت تأیید شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان