arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۶۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۰۹ - ۱۳ آذر ۱۳۹۸

پیش‌بینی باران و برف تا یکشنبه در اکثر مناطق کشور/ شمال ۱۰درجه سردتر می‌شود

سازمان هواشناسی با پیش‌بینی برف و باران ۵روزه در اکثر مناطق کشور از کاهش ۱۰درجه‌ای دما در سواحل دریای خزر طی آخر هفته خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سازمان هواشناسی با پیش‌بینی برف و باران ۵روزه در اکثر مناطق کشور از کاهش ۱۰درجه‌ای دما در سواحل دریای خزر طی آخر هفته خبر داد.

به گزارش تسنیم بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی کشور امروز در برخی مناطق واقع در شرق و شمال‌شرق کشور بارش پراکنده روی می‌دهد. از بعدازظهر امروز با شمالی شدن جریان‌ها روی دریای خزر و ورود سامانه بارشی جدید، بارش باران در سواحل غربی خزر شروع می‌شود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی فردا در استان‌های ساحلی دریای خزر، مناطقی از شمال‌غرب و شمال‌شرق و ارتفاعات البرز بارش باران،‌ وزش باد و در مناطق مرتفع و سردسیر بارش برف روی خواهد داد.

روز جمعه در استان‌های واقع در شمال‌غرب، غرب، جنوب‌غرب، سواحل غربی و مرکزی خزر و استان‌های واقع در دامنه‌های البرز مرکزی و دامنه‌های زاگرس مرکزی بارش باران، برف و وزش باد و در مناطق جنوبی رعد و برق پیش‌بینی می‌شود. روز شنبه 16 آذرماه بارش‌ها در نیمه غربی کشور تشدید خواهد شد و برای برخی مناطق هرمزگان و سواحل دریای عمان در این روز رگبار و رعد و برق پیش‌بینی شده است.

سازمان هواشناسی اعلام کرده روز یکشنبه هفته آینده برای اکثر مناطق کشور بارش پیش‌بینی می‌شود و دمای هوا از امروز در سواحل دریای خزر 4 تا 6 درجه افزایش یافته و فردا و روز جمعه 5 تا 10 درجه کاهش خواهد یافت.

از بعدازظهر امروز تا روز جمعه دریای خزر و روزهای جمعه و شنبه شمال و مرکز خلیج فارس مواج پیش‌بینی می‌شود.

نظرات بینندگان