arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۶۰۹۲
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۳ - ۱۳ آذر ۱۳۹۸

سخنگوی دولت: رهبر انقلاب صرفا مصوبه سران قوا درباره سهمیه‌بندی بنزین را تأیید کردند

علی ربیعی درباره نسبت دادن مساله بنزین به رهبر انقلاب گفت: اصرار رهبری بر اصلاح ساختار اقتصادی بوده و رهبر انقلاب تنها مصوبه سران قوا را تایید کردند، حتی یک بار خدمت ایشان ارسال شد و ایشان گفتند سران سه قوه تایید کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سخنگوی دولت: رهبر انقلاب صرفا مصوبه سران قوا درباره سهمیه‌بندی بنزین را تأیید کردندعلی ربیعی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه هیات دولت در مورد تحولات عراق گفت: ما معتقدیم مدتی دیگر وضعیت عراق و لبنان به ثبات می‌رسند و خوشحالیم که دولت از مرجعیت تبعیت کرد، اما دست‌های خارجی در این باره دخالت کرد، حمله به کنسولگری ایران در نجف توسط مردم عراق نبوده است.

وی در مورد اظهارات علی مطهری و نسبت دادن مساله بنزین به رهبر انقلاب گفت: اصرار رهبری بر اصلاح ساختار اقتصادی بوده اما رهبر انقلاب تنها مصوبه سران قوا را تایید کردند حتی یکبار این مصوبه خدمت ایشان ارسال شد و ایشان گفتند سران سه قوه تایید کنند.

ربیعی در مورد تعداد دستگیر شدگان و خسارات وارده گفت: آقای رحمانی فضلی طی یک نامه محرمانه آمار خسارات را به دولت اعلام کرده که پس از بررسی و تفکیک افراد اعلام می شود.

سخنگوی دولت در مورد عدم دریافت مالیات از سلبریتی ها اظهار داشت: این بحثی بوده که سازمان برنامه اعلام کرده و باید توسط وزارت اقتصاد لایحه شود و به مجلس برود و تبدیل به قانون شود.  بحث چند سلبریتی نیست بحث فعالان فرهنگی و هنری است که خیلی هم فعالیت آنها پولساز نیست.

منبع: فارس
نظرات بینندگان