arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۶۰۹۴
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۳ - ۱۳ آذر ۱۳۹۸

سخنگوی دولت: نهایی شدن بررسی بودجه با سقف 480 هزار میلیارد تومان در دولت

علی ربیعی در نشست امروز خود در حاشیه جلسه هیات دولت، اظهار کرد: در بودجه 30 میلیارد دلار برای تامین مالی خارجی برای حوزه دولتی و خصوصی در نظر گرفته شد. 10.5 میلیارد دلار نیز برای تامین کالاهای اساسی با ارز 4200 تومانی نیز مشخص شد. 60 هزار میلیارد تومان نیز برای طرح‌های عمرانی اختصاص یافت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سخنگوی دولت: نهایی شدن بررسی بودجه با سقف 480 هزار میلیارد تومان در دولتسخنگوی دولت با اشاره به پایان بررسی لایحه بودجه سال 99 در دولت گفت: سقف این بودجه 480 هزار میلیارد تومان است.

به گزارش ایسنا، علی ربیعی در نشست امروز خود در حاشیه جلسه هیات دولت، اظهار کرد: در بودجه 30 میلیارد دلار برای تامین مالی خارجی برای حوزه دولتی و خصوصی در نظر گرفته شد. 10.5 میلیارد دلار نیز برای تامین کالاهای اساسی با ارز 4200 تومانی نیز مشخص شد. 60 هزار میلیارد تومان نیز برای طرح‌های عمرانی اختصاص یافت.

وی ادامه داد: با هماهنگی وزارت نفت قرار شد وسایل گرمایشی بی خطر برای 100 هزار کلاس تامین شود. 15 هزار میلیارد ریال نیز برای گازرسانی به روستاها و طرح‌های نیمه تمام اختصاص یافت. معافیت مالیاتی کارمندان نیز از دو میلیون و 750 هزار تومان به سه میلیون تومان رسید. درباره اخذ مالیات نیز مذاکراتی انجام شد که در این مذاکرات توافق وزیر اقتصاد نیز به دست آمد و تمرکز ما بر دریافت مالیات از کسانی است که فرار مالیاتی دارند.

نظرات بینندگان