arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۶۱۵۶
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۸ - ۱۳ آذر ۱۳۹۸

فرمانده کل سپاه: یک تار موی بسیجی به اندازه تمام موشک‌هایی است که ما انباشته کردیم/دشمنان در اغتشاشات اخیر، غافلگیر شدند

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه به این نتیجه رسیده‌ایم که بسیج باید بیرق دار حل معضلات مردم باشد، گفت: پایگاه‌های بسیج باید تقویت شوند و این امر رهبر ماست
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده کل سپاه: دشمنان از فرصت یک حادثه در کشور ما می‌خواستند استفاده کنند، ولی آنچنان غافلگیر شدند که به اغما رفتند / یک تار موی بسیجی به اندازه تمام موشک‌هایی است که انباشته کردیم، هرچند به اندازه موهای زیبای سر شما موشک داریمسرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع بسیجیان ناحیه مقاومت جماران با بیان اینکه ما یک تاریخ فشرده، پر از سختی و در عین حال سرشار از پیروزی را پشت سر گذاشته‌ایم، اظهار داشت: ما در لحظه‌های سخت سیلی‌های ما حکم به دشمنان زدیم و آنها را خیلی عقب راندیم و طواغیت امروز در دست ما عاجز شده اند.

وی با بیان اینکه دشمنان در عین حال منتظر فرصت ها هستند و با همه ابزارها به صحنه آمده‌اند که اقتصاد ما را فلج و مردم ما را از نظام جدا کنند، افزود: آنها می‌خواهند راه جهاد را بر روی ما ببندند، دست‌های ما را در محیط های بیرونی و اتصال ما را با جهان اسلام قطع کنند تا در نهایت ما را تسلیم کنند، اما در تمام این آرزوها شکست خوردند.

سرلشکر سلامی ادامه داد: ما افسردگی و پژمردگی را در چهره و در گفتمان دشمنان می‌بینیم، ما همیشه آنها را رصد می‌کنیم، ما فرازهای آخر این مبارزه را داریم طی می‌کنیم و خیلی از طناب‌های خیمه اینها را قطع کردیم، فقط عمود مرکزی باقی مانده که به آن هم نزدیک شدیم.

فرمانده کل سپاه با اشاره به اغتشاشات اخیر در سطح کشور، عنوان کرد: دشمنان از فرصت یک حادثه در کشور ما می‌خواستند استفاده کنند، ولی آنچنان غافلگیر شدند که به اغما رفتند، یعنی فهمیدند ایران سرزمینی نیست که با هیچ سناریو و سیاستی قابل تکان خوردن باشد؛ این استحکام ظاهر شد و مردم مثل خورشید درخشیدند.

وی با بیان اینکه ما توان شکستن هر قدرتی را داریم اما دنبال جنگ و آغازگر آن نیستیم، اظهار داشت: چهل سال است دشمنان در حال سقوط هستند و تحقیر شده اند اما در نقطه مقابل ما در حال پیشروی هستیم و کارهایی را انجام می‌دهیم که قبلا نمی‌کردیم.

سرلشکر سلامی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص لزوم تقویت پایگاه‌های بسیج، عنوان کرد: پایگاه دیگر یک نقطه نیست، بلکه یک سپاه پاسداران کامل و کوچک است و شاید بزرگتر از یک سپاه باشد چرا که افراد آن بلند فکر می‌کنند و فتنه و کید دشمن را می‌شناسند.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: نمی‌شود سلسله مراتبی به بسیج نگاه کرد، یک بسیجی آرمانش با آرمان رهبر معظم انقلاب یکی است؛ آرزوها سلسله مراتبی نیست، همه ما هدفمان یکی است و در سطح هدف و وظیفه و آرمان در یک سطح هستیم.

وی با بیان اینکه جوانان رویش های زیبای انقلاب هستند، خاطرنشان کرد: در روزگاری که طوفان سهمگینی از ابتذال شروع به وزیدن گرفته، همه می‌دانند جوانانی که در این طوفان مسیر خدا را انتخاب می کنند، چه قیمتی دارند.

سرلشکر سلامی خطاب به بسیجیان،‌گفت: نمی شود بسیجی را با موشک حتی مقایسه کرد، یک تار موی بسیجی به اندازه تمام موشک‌هایی است که ما انباشته کردیم، هرچند به اندازه موهای زیبای سر شما موشک داریم. ما به شما تکیه می کنیم ولی به موشک تکیه نمی کنیم، هرچند آنها را هم به اندازه کافی داریم و به وقتش هم شلیک می‌کنیم.

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه پایگاه‌های بسیج باید تقویت شوند و این امر رهبر ماست، اذعان کرد: پایگاه را باید محل حل همه معضلات کنیم؛ از پایگاه ها باید بیرون برویم و به میان مردم رفت، در محله‌ای که پایگاه هست، فقیر، معتاد و بیمار صعب العلاجی که به داد آن نرسیده باشیم نباید وجود داشته باشد.

وی در پایان با بیان اینکه به این نتیجه رسیده‌ایم که بسیج باید بیرق دار حل معضلات مردم باشد، گفت: بسیج می تواند مردم را در کمک به مردم بسیج کند. بسیج نقطه مرکزی جاذبه الهی است که باید ریشه‌هایش در قلب مردم جای بگیرد.

منبع: فارس
نظرات بینندگان