arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۶۱۸۲
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۲۱ - ۱۳ آذر ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از باگ IOS 13 تا تغییرات امنیتی اینستاگرام

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

شرکت اپل iOS 13 را با تنظیمات حریم خصوصی پیشرفته معرفی کرد ، اما ظاهراً هنوز هم موقعیت مکانی شما ردیابی می شود، حتی هنگامی که خدمات موقعیت مکانی برای همه برنامه ها و ویژگی ها خاموش است باز هم این اتفاق رخ می دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گوگل فوتوز ویژگی جدید پیام رسانی را به دست آورد. این ویژگی تقریباً مانند یک سرویس گیرنده پیام رسانی تمام عیار کار می کند اما تنها هدف آن سهولت اشتراک گذاری تصویر با افراد خاص است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

از ماهها پیش گزارشهایی درباره گلکسیA91  سامسونگ منتشر می شود. این شرکت پیش از این تایید کرده بود که این گوشی با ویژگی هایی مثل شارژ سریع 45 واتی همراه است.مشروح اینجا بخوانید.

بر اساس اطلاعات جدید کوالکام قرار است گوشی های شیائومی می 10 و میزو 17 از اسنپدراگون 865 برخوردار باشند و اعلام کرد که شرکت شیائومی از این ویژگی ها در پرچمداران آینده خود استفاده خواهد کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اینستاگرام تغییراتی جدید در نحوه ثبت نام خود ایجاد کرده است. این تغییرات شامل پرسشهایی درباره سن کاربرانی می شود که  قصد دارند یک  حساب کاربری جدید ایجاد کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 

نظرات بینندگان