arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۶۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۲۲ - ۱۴ آذر ۱۳۹۸

تیراندازی در افسریه تهران با یک کشته و دو زخمی / عوامل تیراندازی شناسایی شدند

به دنبال تیراندازی در افسریه تهران، یک مرد کشته و ۲ نفر مصدوم شدند. پیگیری ها حاکی از آن است که حادثه تروریستی نبوده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تیراندازی در افسریه تهران با یک کشته و دو زخمیفارس نوشت: دنبال تیراندازی در افسریه تهران، یک نفر کشته و دو نفر مصدوم شدند.

پیگیری‌ها حاکی از آن است که حادثه تروریستی نبوده و به دنبال یک اختلاف قبلی رخ داده است.

در پی این حادثه که در یک قهوه‌خانه به وقوع پیوست بر اثر تیراندازی، یک مرد که راننده اسنپ بود و در قهوه‌خانه حضور داشت، کشته شد و دو نفر دیگر از جمله یک پسر ۱۲ ساله مصدوم شدند.

همجنین یک‌ منبع آگاه در ناجا در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران گفت: ساعتی قبل چند نفر به صورت مسلح وبا اسلحه کلاش و قمه در بلوار ‎خاتمالانبیا تهران ورود کرده و خیابان را به ‎رگبار بستند.

وی افزود: در این حادثه چند تیرهوایی شلیک و مهاجمان چند تیر بی هدف هم به مغازه‌ها و عابران شلیک کردند.

این منبع آگاه نیروی انتظامی گفت: در این حادثه که با ‎تیراندازی به یک قهوه خانه آغاز شد، تیر‌هایی از طرف مهاجمان به یک کودک و سه عابر اصابت کرد.

وی با بیان اینکه هنوز علت این حمله مسلحانه مشخص نشده است، گفت: مجروحان این حادثه  توسط آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند.

به گفته منبع آگاه در ناجا، ماموران پلیس در صحنه حضور دارند و به زودی افراد مسلح و مهاجم را شناسایی و دستگیر خواهند کرد و مراتب به اطلاع هموطنان اعلام خواهد شد.

رییس پلیس پایتخت در گفت‌وگو با فارس در خصوص آخرین جزئیات تیراندازی در افسریه تهران اظهار داشت: ۴ نفر با خودروی پرشیای سفید، در حالی که خودرو فاقد پلاک بود، با صورت پوشیده و برابر اظهارات شهروندان با سلاح کلاش و دو کلت و یک شمشیر مقابل قهوه‌خانه‌ای در قصر فیروزه، بلوار خاتم الانبیا، اقدام به تیراندازی با کلاش کردند که دو عابر تیرخورده و یک نفر داخل پراید بر اثر تیراندازی فوت کرده است.

سردار هداوند گفت: حدود ۷ خودرو و بخشی از قهوه‌خانه تخریب شده است که بلافاصله ماموران پلیس به محل درگیری مراجعه کرده و پس ازبررسی، دو نفر از ضاربین را شناسایی کردند.

بنابر آخرین تحقیقات، علت این درگیری، احتمالا اختلاف ضاربان و اوباش با مالک قهوه‌خانه بوده است.

یادآور می‌شود، به دنبال تیراندازی ساعت ۲۰.۳۰ امشب در منطقه افسریه تهران، یک مرد کشته و ۲ نفر مصدوم شده‌اند.

نظرات بینندگان