arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۶۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۴ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۰

پروين: پرسپوليس 20 دقيقه قيامت کرد/با اخراج اولادی همه چیز درست شد

علي پروين گفت: شب گذشته را هيچ وقت فراموش نمي‌کنم چون پرسپوليس در 20 دقيقه قيامت کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : علی پروین در خصوص برتری 3 بر 2 پرسپولیس برابر استقلال گفت:‌ در همان دقایق ابتدایی پرسپولیس می‌توانست گل بزند اما بدشانسی و بی‌دقتی اجازه این کار را نداد. فکر می‌کردم در نیمه دوم پرسپولیس چون انگیزه بیشتری داشت و غرور نداشت می‌تواند با زدن یک گل شیرازه استقلال را به هم بریزد اما پس از اخراج اولادی کمی ترسیدم.

 وی اضافه کرد: با این حال ظاهرا با اخراج اولادی همه چیز درست شد یعنی در 20 دقیقه پرسپولیس قیامت کرد و همه لذت بردند. وقتی تلویزیون نشان داد مردم و هواداران پرسپولیس در حال ترک ورزشگاه هستند جگرم سوخت اما وقتی آخر بازی آنها را شاداب دیدم چند متر از جای خودم پریدم.

 پروین خاطرنشان کرد: این پیروزی را به دنیزلی، هواداران پرسپولیس و مخصوصا سردار رویانیان که شبانه‌روز تلاش کرد و اعتبارش را گذاشت تا این تیم جمع و جور شود تبریک می‌گویم. بعد از بازی آنقدر خوشحال بودم که به دنیزلی زنگ زدم و به زبان فارسی گفتم آقا مصطفی دمت گرم، انشاءالله همیشه شاد باشی.

 عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس یادآور شد: تعویض‌های دنیزلی حرف نداشت و شیرازه استقلال را به هم ریخت. روز هم روز زائد بود. اینقدر ضرباتش را حرفه‌ای و خوب زد که اجازه واکنش به دروازه‌بان خوب استقلال را نداد.

 پروین تاکید کرد: بارها گفته‌ام فوتبال 90 دقیقه است و 3 یا 4 دقیقه اضافه دارد و باید به یک تیم فرصت داد. هواداران باید صبور باشند. مطمئن باشید پرسپولیس از این بهتر خواهد شد و حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رامين
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
0
5
سلطان علي پروين
نظرات بینندگان