arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۶۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۲۳ - ۱۵ آذر ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از پیش بینی های جدید درباره اپل تا به روزرسانی گوشی «پیور ویو9» نوکیا

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

طی هفته گذشته ، تحلیلگران جی پی مورگان، پیش بینی هایی را درباره نقشه راه و مسیر رونمایی اپل از محصولات جدید ارائه دادند و اکنون تحلیلگر ارشد چینی اپل مشهور به مینگ چی کو یک پیش بینی دیگر ارائه کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

احتمال انتشار گوشی جدید سامسونگ که تاشو است روز به روز بیشتر می شود. این برند کره ای پیش از این نیز از گوشی تاشو رونمایی کرده بود و البته این رونمایی با حواشی متعددی رو به رو بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

کمیسیون فدرال ارتباطات مشغول آزمایش گلکسی A51 سامسونگ بود و به طور اتفاقی عکس هایی از این آزمون را منتشر کرده است. این تصاویر نشان می دهند گوشی مذکور به زودی وارد بازار می شود.مشروح خبر را اینجا بخونید. 

هفته گذشته سامسونگ یک نسخه به روزرسانی بتا مبتنی بر اندروید 10 را برای سری گلکسی نوت 10 عرضه کرد که با چندین رفع اشکال اساسی همراه بود. اما هنوز اشکالات زیادی وجود دارد که باید از بین بروند و بر همین اساس نیز این غول کره ای نسخه بتای دیگری را برای گلکسی نوت 10 منتشر کرد. مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت اچ دی ام کار روی دومین به روزرسانی اندروید 10 را به پایان رسانده است. درواقع کاربران گوشی پیور ویو9 می توانند هر روز انتظار اطلاع رسانی را برای به روزرسانی Over The Air داشته باشند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان