arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۶۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۲۳ - ۱۵ آذر ۱۳۹۸

انتقاد زیدآبادی از توکلی: خود را از یاد می‌برید؟ / توکلی در مجلس هفتم، بر اساس کدام اصل اقتصادی "طرح تثبیت قیمت‌ها" را مطرح کرد؟

احمد زیدآبادی در کانال تلگرامی خود نوشت: آقای توکلی باید پاسخ دهد که در ابتدی مجلس هفتم، بر اساس کدام اصل و منطق اقتصادی "طرح تثبیت قیمت‌ها" را مطرح کرد و با تلاش خود آن را از تصویب مجلس گذراند؟ مگر سرکوب قیمت‌ها و جهش ناگزیرِ بعدی آنها که بسیاری از اقشار اجتماعی را به خاک سیاه نشاند، جز ثمرۀ همان طرح عامه‌پسند و غیرعلمی وی است؟ 
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتقاد زیدآبادی از توکلی: خود را از یاد می‌برید؟ / توکلی در مجلس هفتم، بر اساس کدام اصل اقتصادی

احمد زیدآبادی در کانال تلگرامی خود نوشت:
«احمد توکلی چندی است که در هیئت پرسشگری و طلبِ پاسخگویی از برخی افراد مسئول و نهادهای حاکم در آمده که نمونۀ آخرش نامۀ او به محمد رضا عارف است.

آقای توکلی اما پیش از این نوع پرسشگری‌ها باید پاسخ دهد که در ابتدی مجلس هفتم، بر اساس کدام اصل و منطق اقتصادی "طرح تثبیت قیمت‌ها" را مطرح کرد و با تلاش خود آن را از تصویب مجلس گذراند؟
مگر سرکوب قیمت‌ها و جهش ناگزیرِ بعدی آنها که بسیاری از اقشار اجتماعی را به خاک سیاه نشاند، جز ثمرۀ همان طرح عامه‌پسند و غیرعلمی وی است؟ چرا توکلی در بارۀ مسئولیت خود در تصویب آن طرح که از قضا خیزش اجتماعیِ اخیرِ ناشی از افزایش قیمت بنزین ریشه در همان طرح دارد، به افکار عمومی پاسخ روشنی نمی‌دهد؟
اتأمرون الناس بالبِرّ و تَنسَونَ اَنفسَکم؟
مردم را امر به نیکی می‌کنید و خود را از یاد می‌برید؟»

نظرات بینندگان