arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۶۸۵۹
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۰۸ - ۱۸ آذر ۱۳۹۸

رییس جمهور هندوراس: ایران با نفوذ در منطقه آمریکای لاتین، سیاست‌های ضداسرائیلی را تبلیغ می‌کند

رییس جمهوری هندوراس روز یکشنبه مدعی شد: جمهوری اسلامی ایران با نفوذ در منطقه آمریکای لاتین، سیاست‌های ضداسرائیلی را تبلیغ می‌کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس جمهوری هندوراس روز یکشنبه مدعی شد: جمهوری اسلامی ایران با نفوذ در منطقه آمریکای لاتین، سیاست‌های ضداسرائیلی را تبلیغ می‌کند.

به گزارش اسرائیل نیوز، "خوان اورلاندو" با سخنرانی در نشست ملی شورای آمریکایی- اسرائیلی در فلوریدا، گفت: هندوراس روابط نزدیکی با اسرائیل دارد.

اورلاندو در سخنانی چاپلوسانه در برابر تجار یهودی ادعا کرد که ایران، قطر و ونزوئلا از طریق نفوذ در منطقه آمریکای لاتین به دنبال انتشار تبلیغات ضد اسرائیلی هستند و از این روش می خواهند بر افکار عمومی در سراسر آمریکای لاتین تأثیرگذاری داشته باشند.

رییس جمهوری هندوراس افزود: در این میان، ایران با شبکه های اسپانیایی زبان خود نیز توانسته است کل منطقه را پوشش تبلیغاتی دهد.

دولت هندوراس در ادامه سیاست های حمایتی خود از رژیم اشغالگر قدس، سال گذشته دستور انتقال سفارت خود از تل آویو به بیت المقدس را صادر کرد.

هندوراس یکی از کشورهای اسپانیایی زبان در شمال آمریکای مرکزی است و پایتخت آن تگوسیگالپا است.

این کشور به خاطر دارا بودن مواد معدنی و میوه‌های گرمسیری خود و بتازگی نیز به خاطر صادرات پوشاک به بازارهای جهانی معروفیت دارد.

نظرات بینندگان