arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۷۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۲۲ - ۱۸ آذر ۱۳۹۸

حسام الدین آشنا: ‌ مجریان سیاست پیشه از "اوج" آغاز می‌کنند تا به مجلس برسند؛ هیچگاه پاسخگو نیستند چرا که همواره میزبانند

حسام الدین آشنا، مشاور رییس جمهور در توییت خود نوشت: مجریان سیاست پیشه از اوج آغاز می‌کنند تا به مجلس برسند.‏ ابتدا در افق ظاهر‌می‌شوند، با گذراندن جامع‌المقدمات به شبکه سه رفته و در سپهر سیاسی شناخته می‌شوند؛ هیچ‌گاه پاسخگو نیستند چرا که همواره میزبانند و سائل.‏کمی بعد احساس مسئولیت می‌کنند و به سوی فتح استصوابی مجلس پیش‌می‌روند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حسام الدین آشنا: ‌ مجریان سیاست پیشه از حسام الدین آشنا در توییت خود نوشت: ‏صدا و سیما مراقبت کند؛ ‏تبلیغات سیاسی برای شخصیت‌های ملی با تبلیغات تجاری برای محصولاتی مثل عالیس متفاوت است.

‏تجربیات گذشته نشان داده است سپردن مدیریت تصویر ملی به برخی افراد در صدا و سیما ضررش از فایده‌اش بیشتر است؛ آن‌ها در تخریب چیره‌دستند ولی برای ساختن چهره‌های ملی خیر!

آشنا در توییت دیگری نوشت: ‏مجریان سیاست پیشه از اوج آغاز می‌کنند تا به مجلس برسند.‏ ابتدا در افق ظاهر‌می‌شوند، با گذراندن جامع‌المقدمات به شبکه سه رفته و در سپهر سیاسی شناخته می‌شوند؛ هیچ‌گاه پاسخگو نیستند چرا که همواره میزبانند و سائل.‏کمی بعد احساس مسئولیت می‌کنند و به سوی فتح استصوابی مجلس پیش‌می‌روند.

نظرات بینندگان