arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۴ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰

عنایتی رکورد زد/عنايتي: دست ويسي و بازيکنان‌صبا را مي‌بوسم

مهاجم تيم فوتبال صباي قم با به ثمر رساندن 2 گل در ديدار ديروز (پنجشنبه) تيمش مقابل مس کرمان به رکورد 100 گل زده در تاريخ ليگ برتر را از آن خود کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رضا عنایتی در گفتگو با خبرگزاری ورزش ایران درباره این رکورد و شکست تیم سابقش در دربی 74 صحبت کرد.

* در تاریخ لیگ برتر 100 گله شدی. چه برنامه ای داشتی که در این سن و سال توانستی این رکورد را کسب کنی؟
- خدا را شکر که توانستم خودم را به منتقدانی که از من انتقاد می کردند و می گفتند فوتبالم تمام شده ثابت کنم. من بعد از 7 هفته ابتدای لیگ که مصدوم بودم برنامه ریزی تمرینی منسجمی را برای خودم در نظر گرفتم. با تمریناتی که زیر نظر ویسی انجام می دادم توانستم خودم را به سطح بالایی از آمادگی روحی و روانی برسانم. من بازیکنی هستم که اگر شرایطم از نظر روحی خوب باشد می توانم خوب بازی کنم. در استقلال و سپاهان شرایط خوبی نداشتم اما در صبا این بستر برایم فراهم شد.

* فکر می کنی کسی در آینده بتواند این رکورد را بزند؟
 - زدن این رکورد سخت است اما غیر ممکن نیست. من 4 فصل هم در ایران نبودم و خوشبختانه توانستم این رکورد را از خودم به جای بگذارم. دیروز از اینکه توانستم 2 گل بزنم و 100 گله شوم آنقدر خوشحال بودم که نمی دانستم چکار کنم! امیدوارم در ادامه لیگ هم آماده باشم.

* در گلزنی های پی در پی تو همبازیانت چه نقشی دارند؟
- نقش آنها در گلزنی های من خیلی پررنگ است. یک مهاجم وقتی در موقعیت گل قرار می کیرد باید به خوبی از طرف بقیه همبازیانش حمایت شود. من از همه بازیکنان صبا ممنون هستم که به من کمک می کنند گل بزنم. دست ویسی و همه آنها را می بوسم.

* با این شرایط ایده آلی که دارید پس فعلا به خداحافظی از فوتبال فکر نمی کنید؟
- فعلا برای خداحافظی کردن خیلی زود است. من آماده هستم و تا 4 سال دیگر می خواهم بازی کنم.

* از شکست استقلال در دربی ناراحت شدی؟
- من هنوز خودم را استقلالی می دانم و مثل هوادار و بازیکن این تیم از این باخت ناراحت هستم. استقلال از موقعیتهایی که داشت خیلی خوب استفاده کرد اما آنها از دقیقه 70 به بعد به فکر جشن بعد از بازی بودند. حواس بازیکنان پرت شد و بازی را باختند. الان هم اتفاق خاصی نیفتاده و استقلالی ها باید زودتر خودشان را جمع کنند تا قهرمانی را از دست ندهند. خوشبختانه خودم تا حالا تجربه باخت در دربی را نداشته ام و نمی دانم بازیکنان چه حالی دارند اما امیدوارم زودتر این باخت را فراموش کنند.
نظرات بینندگان