arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۷۲۳۷
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۰۹ - ۲۰ آذر ۱۳۹۸

استقلال کارخانه ابریشم نیست آقای وزیر!/ سلطانی فر، دست بردار ياران تيمی خود نيست/ از فتحی تا خليل زاده؛ از استانداری گيلان تا هيات مديره استقلال/حمله با چاقو به یک زن؟!

همین چند روز پیش هیچ کس اسماعیل خلیل زاده را نمی شناخت به جز وزیر ورزش! او در زمان استانداری سلطانی فر در گیلان یک کارخانه قدیمی و بزرگ ابریشم را با قيمتي قابل تامل! خریده بود! شرکت ابریشم گیلان، یکی از موفق‌ترین قطب‌های نوغان‌داری در کشور در مهر ١٣٨٠ در معرض فروش قرار می‌گیرد. نام خریدار اسماعیل خلیل زاده است. نتیجه خرید اما طبق گفته دست اندرکاران آن شرکت، به ورشکستگی این کارخانه پرآوازه انجامید!
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

استقلال کارخانه ابریشم نیست آقای وزیر!/ سلطانی فر، دست بردار ياران تيمی خود نيست/ از فتحی تا خليل زاده؛ از استانداری گيلان تا هيات مديره استقلال/حمله با چاقو به یک زن؟!

رضا مردمی: تا همین چند روز پیش هیچ کس اسماعیل خلیل زاده را نمی شناخت به جز وزیر ورزش! او در زمان استانداری سلطانی فر در گیلان یک کارخانه قدیمی و بزرگ ابریشم را با قيمتي قابل تامل! خریده بود!

شرکت ابریشم گیلان، یکی از موفق‌ترین قطب‌های نوغان‌داری در کشور در مهر ١٣٨٠ در معرض فروش قرار می‌گیرد. نام خریدار اسماعیل خلیل زاده است. نتیجه خرید اما طبق گفته دست اندرکاران آن شرکت، به ورشکستگی این کارخانه پرآوازه
انجامید!

هادی درو، رئیس اداره توسعه نوغانداری استان گیلان در مصاحبه‌ای ضمن انتقاد از واگذاری این شرکت به یک فرد غیرتوانمند در صنعت نوغانداری، این نکته را هم می‌گوید که این فرد وام میلیاردی از قبال این کارخانه اخذ کرده اما کارخانه را به حال خود رها کرد.

 

حمله با چاقو به یک زن!
در خردادماه 98 خبری منتشر می‌شود که نام فرد داخل خبر برای رسانه ها حساسیت برانگیز بود. به نوشته طرفداری؛ گفته شد که فردی بنام خلیل زاده با یک چاقو به یک زن حمله ور شد! اما داستان چه بود؟ طبق بازرسی‌های فاطمه داوری، بازرس تعاونی مسکن کارکنان وزارت آموزش و پرورش، اسماعیل خلیل زاده دبیر اتاق تعاون تهران متخلف شناخته می‌شود. این خبر در بدو ورود خلیل زاده به استقلال به صورت نامشخص و بدون جزییات منتشر شده بود اما پس از آن در لابلای اخبار به فراموشی سپرده شد. مدارک زیر گزارش خانم بازرس و ادعاهای او علیه خلیل زاده را نشان می دهد که در مجلس شورای اسلامی ثبت شده است.

استقلال کارخانه ابریشم نیست آقای وزیر!

 

استقلال کارخانه ابریشم نیست آقای وزیر!

 

استقلال کارخانه ابریشم نیست آقای وزیر!

 

استقلال کارخانه ابریشم نیست آقای وزیر!

استقلال کارخانه ابریشم نیست آقای وزیر!

فردی که این خانم بازرس یعنی داوری در نامه از آن به عنوان پسر خلیل زاده یاد کرده و ادعا می کند همان میلاد خلیل زاده معروف به «میلاد لاکچری» در شبکه های اجتماعی است که عکس‌های او با ماشین‌های گران‌قیمت در فضای مجازی حسابی سر و صدا به پا کرده است

 

استقلال کارخانه ابریشم نیست آقای وزیر!

 

جالب اینکه از همان زمان علاقه شدیدی به بودن در کنار فوتبال و چهره شدن داشته و تلاش های زیادی برای حضور در سپیدرود و داماش صورت داده که به سرانجام نمی رسد لکن به یکباره توسط وزیر به عضویت هیات مدیره استقلال در آمده و بعد از نایب رییسی و ریاست هیات مدیره حالا به عنوان سرپرست مدیر عاملی این باشگاه مامور مذاکره با سرمربی ایتالیایی و بازگرداندن او شده است؛ محل ملاقات را هم‌ تعیین کرده و قرار است در ترکیه با وکیل استراماچونی دیدار کند.

اگر این چند روز مسائل باشگاه استقلال را دنبال کرده باشید به این مهم واقف هستید که یکی از دلخوری های مرد ایتالیایی صحبت های خلاف واقع همین آقای خلیل زاده در خصوص پیشنهاد خارجی او بوده است و این گلایه را بارها در رسانه های مختلف اعلام کرده است حال چگونه می شود که آقای وزیر همچنان بی اعتنا به خواسته به حق هواداران رییس آن هیات مدیره ای را برای بازگشت استراماچونی می فرستد که او را فراری داده اند.

خواسته های سرمربی موفق آبی پوشان چیزی فراتر از پایبندی به قرارداد نبوده و نیست لذا اگر شخص وزیر به عنوان متولی باشگاه قصد همراهی با صدرنشین لیگ را داشته باشد به جای اتلاف وقت و تعیین زمان سه روزه برای معرفی مدیرعامل جدید و هدر دادن فرصتها توسط دوستان نزدیکش مثل خلیل زاده، شرایط انجام مفاد قرارداد را فراهم کرده تا پیش از بازی با شاهین بوشهر استراماچونی را در تهران ببینیم.

نظرات بینندگان