arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۷۲۷۰
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۱ - ۲۰ آذر ۱۳۹۸

دستگیری 7 گروگانگیر در کمتر از 3 ساعت

جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری 7 تن از عاملان گروگانگیری جوان 25 ساله چابهاری در کمتر از 3 ساعت خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری 7 تن از عاملان گروگانگیری جوان 25 ساله چابهاری در کمتر از 3 ساعت خبر داد.

 سردار"احمد طاهری" در تشریح جزئیات این خبر گفت: ساعت 23:16 دقیقه شامگاه روز گذشته یک فقره آدم ربایی در خیابان جمهوری جنوبی شهر چابهار به مرکز 110 اعلام و بلافاصله تیم هایی از پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی های به عمل آمده از شاهدان عینی در محل حادثه مشخص شد سرنشینان 2 دستگاه زانتیا و پژو 405 جوانی 25 ساله که با یک دستگاه موتورسیکلت در تردد بود با تهدید سوار خودرو کردند و به سرعت از محل متواری شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع و حفظ جان گروگان بلافاصله طرح مهار در تمامی محورهای مواصلاتی شهرستان چابهار و شهرستان های همجوار با همکاری تمامی رده های عملیاتی پلیس به اجرا درآمد.

سردار طاهری عنوان کرد: تیم های عملیات ویژه پلیس آگاهی با یک سری کار گسترده اطلاعاتی در کمتر از 3 ساعت از زمان گروگانگیری، مخفیگاه آدم ربایان در یکی از مناطق حاشیه شهر چابهار را شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضائی هر 7 نفر را در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر و فرد ربوده شده را صحیح و سالم رها کردند.

به گزارش سایت پلیس،‌ وی خاطر نشان کرد: در بازجویی های به عمل آمده متهمان به آدم ربایی در پی اختلاف مالی اعتراف و با تشکیل پرونده روانه دادسرا شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: پلیس اجازه نخواهد داد مجرمان و مخلان نظم و امنیت و آسایش شهروندان را برهم زنند و در صورت هر گونه اقدام غیر قانونی با هنجار شکنان برخورد قاطع خواهد شد.

نظرات بینندگان