arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۷۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۰۰ - ۲۱ آذر ۱۳۹۸

هشدار بارش تگرگ و طوفان در بوشهر

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید از روز پنج‌شنبه به استان درباره آبگرفتگی معابر عمومی و خسارت‌های ناشی از ریزش تگرک احتمالی هشدار داد. خلیج‌فارس و سواحل استان به‌ویژه سواحل مرکزی و جنوبی مواج و متلاطم خواهد بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرج‌الله شکوهی‌پور امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد سامانه بارشی که طی دو روز گذشته در استان فعال بود در حال خروج از استان است و پی آن شاهد وزش باد شمال غربی به‌نسبت شدید بر روی خلیج فارس خواهیم بود.

مدیر کل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به اینکه وزش باد تا عصر فردا ادامه دارد افزود: طی این مدت خلیج‌فارس و سواحل استان به‌ویژه سواحل مرکزی و جنوبی مواج و متلاطم خواهد بود.

وی بیان کرد: از اواخر روز پنج‌شنبه سامانه بارشی جدیدی وارد استان می‌شود که در پی آن از اوایل روز جمعه تا ظهر روز شنبه بارش باران، گاهی رگبار، همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و در نقاط مستعد احتمال بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

شکوهی‌پور تاکید کرد: طی این مدت نسبت‌به آبگرفتگی معابر در برخی نقاط استان، وزش باد شدید و افزایش تلاطم دریا، احتمال بارش تگرگ و خسارت به محصولات کشاورزی هشدار داده می‌شود.

وی افزود: با توجه به وزش باد شدید و تلاطم موقتی دریا، از ترددهای دریایی به‌ویژه تردد شناورهای کوچک، تفریحی و مسافری اجتناب شود. همچنین مردم از صعود به ارتفاعات طی مدت مذکور به سبب احتمال برخورد صاعقه خودداری کنند.

منبع: فارس
نظرات بینندگان