arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۷۴۷۴
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۵ - ۲۱ آذر ۱۳۹۸

6 مدل شلوار مردانه مناسب چهار فصل سال

شلوار جین، جزء معدود شلوارهایی است که در طرح و مدل‌های گوناگون تولید می‌شود. از این رو شما می‌توانید مدل شلوار جین راسته، پاچه گشاد، اسلش، جذب یا کوتاه را تهیه کنید و با لباس‌های مورد علاقه‌تان به تن کنید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدل شلوار مردانه مناسب چهار فصل سال

یک شلوار شیک که متناسب اندام و استایل شما باشد، تاثیر بسزایی در زیبایی ظاهر و چشمگیر شدن دیگر لباس‌هایتان دارد. اما یک شلوار نامتناسب که اندام شما را بد فرم نشان دهد، استایل‌تان را ناموزون می‌کند. از این رو در این مقاله چند مدل شلوار کژوال و رسمی مردانه را معرفی می‌کنیم تا پیش از خرید انتخاب درست و مناسبی داشته باشید و چشمگیرتر در قرار رسمی یا دوستانه ظاهر شوید.

1. شلوار جین مردانه:

شلوار جین از گذشته تا به امروز همراه و پا به پای خانم‌ها و آقایان در مراسم‌های رسمی و غیررسمی بوده است. در این صورت مطمئن باشید که این مدل شلوار مردانه هیچ‌گاه از صنعت مد و فشن خارج نمی‌شود.

شلوار جین، جزء معدود شلوارهایی است که در طرح و مدل‌های گوناگون تولید می‌شود. از این رو شما می‌توانید مدل شلوار جین راسته، پاچه گشاد، اسلش، جذب یا کوتاه را تهیه کنید و با لباس‌های مورد علاقه‌تان به تن کنید.

اگر می‌خواهید استایل جذابی داشته باشید، خرید شلوار جین مردانه به همراه کفش ورزشی مردانه سفید یک انتخاب جذاب است. چرا که ترکیب رنگ آبی و سفید کاملا مکمل و جذاب است، تاثیر بسزایی در استایل کژوال مردانه نیز می‌گذارد.

2. شلوار ورزشی مردانه:

هنگامی که شلوار ورزشی مردانه در دومیدانی و المپیک وارد شد، هیچ‌کس تصور نمی‌کرد این شلوار ورزشی راه خود را در خط مد و فشن مردانه و زنانه باز کند. اکنون بسیاری از آقایان نه تنها در زمان ورزش و باشگاه این مدل شلوار را می‌پوشند، بلکه در پیاده‌روی یا استایل روزمره از این شلوار بهره‌مند می‌شود.

خرید شلوار ورزشی مردانه در مدل‌های اسلش، اسلیم یا راسته را می‌توانید در لیست خود قرار دهید با خرید کاپشن مردانه یا سویشرت، استایل جذابی داشته باشید. همچنین در فصل تابستان شلوار ورزشی به همراه یک تیشرت مردانه یک انتخاب مناسب برای استایل روزمره است.

3. شلوار فاق بلند مردانه:

به نظر می‌رسد شلوار فاق بلند مردانه یکی از مدل‌های قدیمی است. اما یکی از لباس‌های جذاب مردانه امسال، شلوار فاق بلند است. این شلوار در زیبایی استایل مردانه تاثیر دارد و بی‌شک به یکی از شلوارهای مورد علاقه‌تان تبدیل خواهد شد.

شما می‌توانید با این مدل شلوار، یک استایل متفاوت و به یادماندنی داشته باشید.  به همین جهت از پوشیدن کفش ورزشی با یک شلوار پارچه‌ای یا کتان نترسید و ریسک خوشتیپ شدن را به جان بخرید. همچنین یک کت تک مردانه به همراه این مدل شلوار و یک پلیور یقه اسکی، می‌تواند امضای شما از استایل متفاوت‌تان باشد.

4. شلوار اسلیم مردانه:

شلوار اسلیم مردانه یا لوله تفنگی کاملا جذب است. به همین دلیل توصیه می‌کنیم اگر پاهای لاغری دارید می‌توانند از شلوار اسلیم مردانه بهره‌مند شوید. جنس شلوار اسلیم به فصل بستگی دارند. به همین خاطر شما می‌توانید در فصل زمستان، شلوار جین اسلیم و در فصل تابستان شلوار کتان اسلیم به تن کنید.

شما می‌توانید شلوار اسلیم را به همراه یک کت چرم مردانه اسپرت، تیشرت، بالاپوش یا پیراهن مردانه به تن کنید. همچنین خرید کفش ورزشی مردانه و این مدل شلوار ظاهر شما را چشمگیرتر می‌کند.

5. شلوار اسلش مردانه:

مدل شلوار مردانه مناسب چهار فصل سال

شلوار ورزشی مردانه به عنوان یک شلوار اسپرت وارد بازار شد، با این حال این روزها بیشتر آقایان جوان در مراسم‌های دوستانه و غیررسمی این مدل شلوار را به تن می‌کنند. پایین شلوار اسلش، کشی و جمع و معمولا از بالا کمی آزاد است. در ایران این مدل شلوار مردانه به عنوان شلوار گِت نیز شناخته شده است.

کفش اسپرت مردانه، پیراهن و تیشرت مردانه یک انتخاب مناسب است که ظاهر شما را جذاب‌تر می‌کند. همچنین در فصل‌های خنک می‌توانید شلوار اسلش را به همراه یک سویشرت یا هودی مردانه به تن کنید.

6. شلوار کتان مردانه:

شلوار کتان، یک شلوار مناسب تمام فصول بود که طرح ساده‌ای نیز داشت. اما در این چند سال گذشته طراحان مد و فشن توجه ویژ‌ای به این مدل شلوار داشته‌اند و در نتیجه مدل شلوار کتان مردانه را به شکل امروزی و جذابی تغییر دادند.

البته شما می‌توانید یک شلوار ساده کتان را با پلیور یا پیراهن مردانه جذاب کنید، اما یک شلوار کتان مردانه با پاچه پاکتی یا مدل راسته، تاثیر بسزایی در استایل مردانه دارد. استایل شما بستگی به مدل و جنس این مدل شلوار نیز دارد. چرا که کتان نازک را در فصل گرم تابستان و کتان ضخیم را فصل سرد می‌پوشند.

اگر به شلوار کتان مردانه علاقه دارید، می‌توانید خرید شلوار کتان مردانه را با کفش ورزشی مردانه، صندل، کانورس آل‌استار یا خرید کفش چرم مردانه در لیست خود قرار دهید و جذاب‌تر شوید. همچنین ژیله مردانه و خرید پلیور مردانه با رنگ‌های مکمل استایل شما را متفاوت می‌کنید.

 

 

نظرات بینندگان