arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۷۵۲۳
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۲۳ - ۲۱ آذر ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از به روزرسانی های جدید ios تا تغییرات توییتر

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

 اپل iOS 12.4.4 را برای دستگاههای قدیمی iOS اجرا می کند. اینها دستگاه هایی هستند که با iOS 13 سازگار نیستند ، اما هنوز هم به روز می شوند تا جدیدترین رفع مشکلات امنیتی را دریافت کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

پس از برگزاری نشست اختصاصی در مورد ورود ایرپادز ریلمی با شارژ بی سیم به بازار ، امروز مدیرعامل ریلمی در هند تصمیم گرفت اطلاعاتی را درباره این محصول رسماً در توییتر اعلام کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گوشی های اوپو رینو 3 دارای "آنتنهای 360 درجه" خواهند داشت که بدون توجه به نحوه نگه داشتن تلفن (یعنی به صورت عمودی یا افقی) از اتصال بهینه اطمینان حاصل می كنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گوشی های محبوب جهان یکی پس از دیگری به روزرسانی های جدیدی را دریافت می کنند و اینک نوبت به برند موتورولا رسیده که یک به روزرسانی جدید را دریافت کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

مدیر عامل و بنیانگذار توییتر ، جک دورسی روز چهارشنبه گفت که این شرکت می خواهد "یک استاندارد باز و غیرمتمرکز برای شبکه های اجتماعی" ایجاد کند ، تحولی که به گفته وی می تواند به این شبکه اجتماعی کمک کند تا بتواند کار بهتری در زمینه مبارزه با سوء استفاده ها و موارد گمراه کننده ایفا کند.مشروح خبر را  اینجا بخوانید. 

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان