arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۷ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰

اگر وعده دولت عملی شود باید وجودش را طلا گرفت!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: وعده ایجاد شغل از سوی دولت ، حرف است و نه واقعیت؛ چیزی که مردم از من نماینده و حاکمیت می خواهد کار است ، نه حرف زدن درباره آن.

عضو فراکسیون خط امام (ره) (اصلاح طلبان) مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با این روند بیکاری دارد بر کشور حاکم می شود؛ بسیاری از کارخانه ها دارند چند شیفت خود را به دو شیفت و یک شیفت تبدیل می کنند و بعضی ها هم به علت وضعیت اقتصادی بسته شده اند.

وی افزود: اگر دولت آمار ایجاد شغل را درست ارائه دهد ، مشخص می شود چه اتفاقی افتاده است؛ آمار صحیح کار را می خواهید ، بروید آمار بیمه شدگان جدید را بیاورید ببینید چقدر رشد کرده است! وقتی هیچ رشدی نیست ، پس آنها که کار برایشان ایجاد شده کجایند؟ نمی شود هر که در منزل خود کاری انجام داد ، بگویند اشتغال ایجاد شده است.

پزشکیان تصریح کرد: متاسفانه واقعیت یک حرف است و حرفی که می زنند ، یک حرف دیگر ؛ آمار دولت معلوم است ، بر اساس گفته خود آقای دکتر احمدی نژاد قرار بود تا پایان دولت ایشان بیکاری وجود نداشته باشد ، این حرف غیر ممکن است ، اگر دولت بتواند این کار را انجام دهد باید وجودش را طلا گرفت؛ اما اگر دولت نتواند این وعده را انجام دهد ، باید بیاید افزایش توقع اجتماعی را و نارضایتی مردم را پاسخ دهد.

نظرات بینندگان