arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۷۶۶۰
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۲۳ - ۲۲ آذر ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تم جدید فیس بوک مسنجر تا امنیت پیام رسان گوگل

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

بر اساس گزارشهای جدید، فیس بوک مسنجر تم جدید جنگ ستارگان را برای کاربران علاقه مند به سری فیلمهای جنگ ستارگان به مجموعه خود افزوده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت گوگل اعلام کرد که از این پس پیام رسان این شرکت از طریق SMS و Spam Protection  پیامهای مشکوک و نا امن را شناسایی می کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

در ماه ژوئیه ، مایکروسافت برنامه جدیدی به نام "تلفن شما" را راه اندازی کرد که پیام های متنی ، اعلان ها و عکس های کاربر را بین رایانه ویندوز و تلفن اندرویدی همگام سازی می کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

ماه گذشته سامسونگ نسخه پایدار اندروید 10 مبتنی بر One UI 2.0 را برای سه گانه گلکسی S10 منتشر کرد و اکنون ، این شرکت در حال ساختن جدیدترین نسخه اندروید برای گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوشی اوپو رینو3 در تاریخ 26 دسامبر وارد بازار شد. اکنون ما می دانیم که یک نسخه پرو با  5G و حاشیه های خمیده صفحه وجود دارد. همچنین برخلاف رینو معمولی که دارای یک صفحه تخت و حفره است، در این گوشی برای دوربین سلفی نیز دارای حفره بالای گوشه صفحه است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان