arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۷۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۳ - ۲۳ آذر ۱۳۹۸
اختصاصی «انتخاب» /

مدیرعاملی فتح الله زاده در استقلال قطعی شد / حکم نهایی پس از بازگشت خلیل‌زاده صادر می‌شود

مدیرعاملی علی فتح الله زاده در استقلال قطعی شد. در جلسه صبح امروز مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش با فتح الله زاده توافق های نهایی انجام شده و پس از بازگشت اسماعیل خلیل زاده، سرپرست فعلی استقلال به کشور، حکم فتح الله زاده صادر شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیرعاملی علی فتح الله زاده در استقلال قطعی شد.

به گزارش «انتخاب»، علی فتح الله زاده از ساعت 9 صبح امروز با مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش جلسه داشت که نتیجه این جلسه مثبت بوده و توافق های نهایی برای صدور حکم مدیرعاملی او در استقلال انجام شده است. بر این اساس، قرار است پس از بازگشت اسماعیل خلیل زاده، سرپرست فعلی استقلال به کشور، حکم فتح الله زاده صادر شود.

روز شنبه ۱۶ آذر به دنبال فسخ قرارداد آندره آ. استراماچونی سرمربی ایتالیایی استقلال، هواداران خشمگین این تیم با تجمع در مقابل ساختمان این باشگاه در پارکینگ را شکستند و یکی از مسئولان این باشگاه را مورد ضرب و شتم قرار دادند. هوادارن استقلال همچنین علیه وزیر ورزش شعار‌های تندی سر دادند.

به دنبال این اتفاقات، امیرحسین فتحی مدیرعامکل استقلال که هواداران این تیم از فصل گذشته خواهان استعفای او بودند و در فصل جاری نیز با وجود نتایج مطلوب استقلال بار‌ها علیه او شعار داده بدوند، استعفا داد.

پس از آن، اسماعیل خلیل زاده سرپرست استقلال شد و برای بازگرداندن استراماچونی به استاببول رفت. این در حالی است که خلیل زاده تنها کسی است که اظهارات او با واکنش استراماچونی مواجه شد تا جایی که سرمربی ایتالیایی اظهارات وی درمورد ترک استقلال بع خاطر پیشنهاد از دیگر تیم‌های کشور‌های منطقه را دروغ خواند.

سرپرستی خلیل زاده هم کمتر از یک هفته دوام آورد و قرار است پس از بازگشت او، حکم فتح الله زاده صادر شود.

نظرات بینندگان