arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۷۸۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۲۲ - ۲۳ آذر ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از برنامه نویسی نوجوانان چینی تا رکورد گجت های پوشیدنی

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

این روزها برنامه نویسی و مهندسی نرم افزار به رشته هایی بسیار محبوب تبدیل شده اند اما جالب است بدانید که این رشته ها بین کودکان بسیار کم سن و سال نیز رواج پیدا کرده اند و بسیاری از کودکان چینی نیز از طریق برنامه های آنلاین در حال یادگیری کد نویسی هستند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

کمتر از 24 ساعت پیش گزارشهایی درباره فروش خیره کننده گلکسی فولد منتشر شد. درواقع حتی یکی از سخنگوهای سامسونگ نیز تأیید کرد که این شرکت بیش از یک میلیون تلفن هوشمند گلکسی فولد را فروخته است. اما امروز ، سامسونگ مجبور شد گزارش های رسانه ها را در این زمینه انکار کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

اغلب افراد می دانند که وقتی در شرایط خطرناک قرار دارند باید با شماره های امداد مثل پلیس، اورژانس یا آتش نشانی تماس بگیرند اما گاهی شرایط به شکلی است که امکان تماس تلفنی وجود ندارد و این جا است که تکنولوژی روز کاربردی خواهد بود و حتی می تواند جان افراد را از مرگ حتمی نجات دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

در اوایل هفته گذشته مشخص شد که اپل در سه ماه گذشته سلطان بلامنازع در صنعت گجت های پوشیدنی بوده است. این موضوع به ویژه در زیر گروه گجت های شنیداری محسوس بود که به نوعی به علت محبوبیت روزافزون ایرپادزها است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت وان پلاس به روزرسانی OxygenOS 10.0.7 را برای گوشی وان پلاس7T منتشر کرده است که جاوی تغییرات امنیتی  ماه نوامبر 2019 است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان