arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۷۸۶۲
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۰۹ - ۲۴ آذر ۱۳۹۸

تیر خلاص بر پیکر نحیف استقلال اهواز/ آبی‌ها به لیگ خوزستان سقوط کردند

تیم فوتبال استقلال اهواز با بیش از ۷۰ سال قدمت، به لیگ برتر خوزستان سقوط کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تیم فوتبال استقلال اهواز که طی سال های اخیر دست خوش تغییرات بسیار قرار گرفته بود و در بدترین شرایط ممکن و بلاتکلیفی مالکیتی به سر می برد، از سوی فدراسیون فوتبال نیز نقره داغ شد.

به گزارش ایسنا، حیدر بهاروند، رییس سازمان لیگ با ارسال نامه ای به رییس هیات فوتبال خوزستان عنوان کرد که استقلال اهواز به دلیل ثبت نام نکردن و تحویل ندادن مدارک جهت حضور در مرحله دوم لیگ دسته سه کشور، از جدول مسابقات حذف شد و به رده پایین تر یعنی لیگ برتر استان سقوط کرد.

استقلال اهواز که سابقه حضور در لیگ برتر و نایب قهرمانی این رقابت ها را در کارنامه دارد و از پرطرفدارترین تیم های فوتبال خوزستان محسوب می شود، به دلیل بی توجهی مسئولان و مشخص نشدن وضعیت باشگاه از سوی ارسطو جهانداری، مالک آن، طی سال های اخیر در بدترین شرایط ممکن قرار داشت.

این تیم فصل گذشته در لیگ دسته دو کشور، برای چندین بار در راس کادرفنی خود با تغییراتی مواجه شد و تمام این تغییرات، بیانگر وضعیت نا به سامان این باشگاه و مشخص نبودن چگونگی تیمداری از سوی مالک آن بود.

در حالی این اتفاق تلخ برای ریشه‌دارترین تیم فوتبال خوزستان رخ داده که هنوز مالک آن واکنشی نسبت به این موضوع نداشته است.

هواداران استقلال اهواز نیز در فضای مجازی با انتشار پست های مختلف، به شدت از اتفاق رخ داده ناراحت هستند و این اتفاق را به مسئولان خوزستان و آن هایی که به دنبال نابودی تیم شان بودند، تبریک گفته اند!

نظرات بینندگان