arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۷۸۸۰
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۰ - ۲۴ آذر ۱۳۹۸

لایو خبر - ۲۴ آذر ۹۸

در «لایو خبر» مهمترین اخبار روز را به صورت لحظه به لحظه بخوانید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مرعشی: وزیر کشور باید استعفا بدهد / رحمانی فضلی به رئیس‏‌جمهور اطمینان داده بود که در قضیه بنزین اتفاق خاصی نخواهد افتاد
۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۰۰:۵۱

سخنگوی حزب کارگزاران گفت: رحمانی فضلی از جمله کسانی بوده که در جلسات متعدد دولت نسبت به قضیه بنزین به آقای رئیس‌‏جمهور اطمینان خاطر داده که اتفاق خاصی نخواهد افتاد. خب شاید درست‏‌تر بود که خود رحمانی فضلی با این تشخیص غلط دیگر در کابینه نمی‏‌ماند و از ادامه کار استعفا می‏کرد

رئیس کمیته امداد: به آمار تکان دهنده از فقر خوراکی و پوشاک در ۳۲ شهرستان رسیده ایم / کل بودجه کمیته امداد تنها ۴۶.۷ درصد از هزینه‌هایش را پوشش می‌دهد
۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۰۰:۵۱

بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: بر اساس پژوهشی که در سال ۹۶ از سوی کمیته امداد در ۳۲ شهرستان در خصوص فقر خوراکی و پوشاکی آغاز شده به اعداد تکان دهنده‌ای رسیده‌ایم.

کیانوش‌راد دستگیر شد
۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۰۰:۴۹

محمد کیانوش‌راد فعال سیاسی اصلاح‌طلب و عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت با حضور نیروهای امنیتی در منزلش بازداشت شد.

به گفته منبعی نزدیک به این فعال سیاسی، وی به زندان اوین منتقل شده اما هنوز مشخص نیست توسط چه ارگانی دستگیر شده است

مدارس و دانشگاه های تهران تعطیل است
۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۰۰:۴۸

محمد تقی زاده معاون عمرانی استاندار تهران گفت: براساس تصمیم گرفته شد همه مدارس استان تهران در همه مقاطع تحصیلی بجز شهرستانهای فیروزکوه و دماوند فردا تعطیل باشد.

وی همچنین گفت: با توجه به افزایش آلاینده‌ها هوای شهر تهران تصمیم گرفته شده است که مراکز آموزش عالی و دانشگاه‌های استان تهران بجز شهرهای فیروزکوه و دماوند (به استثنای رودهن) فردا روز دوشنبه تعطیل باشد.

پروژه قرص‌گذاری در کیک، ماه گذشته در ترکیه اجرا شده بود
۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۴:۰۱

کاوه زرگران دبیر کل کانون صنایع غذایی کشور در خصوص گزارش‌های منتشر شده مبنی بر وجود قرص در کیک و شکلات گفت: نمی‌توان وجود قرص‌ها را انکار کرد و در مناطق شرقی کشور و در برخی از شهرهای کوچک غربی مواردی دیده شده است نکته قابل تامل آن که اکثر این کیک‌های آلوده در مناطق محروم کشف شده است. وی گفت: چند ماه پیش در ترکیه مانند همین اتفاقی که امروز ما در ایران شاهد آن هستیم صورت گرفت و فضای مجازی آن کشور مملو از کلیپ‌هایی شد که نشان می‌داد داخل کیک‌ها کپسول و یا قرص وجود دارد اکنون پس از یک ماه از داغ شدن این اتفاق در ترکیه شاهد هستیم که در ایران هم دقیقا مانند همان پروژه اجرا می‌شود. وی تصریح کرد: مطابق بررسی‌هایی که صورت گرفته تقریبا در 12 برند کیک و کلوچه کشور قرص وجود داشته است.

درگیری الحشد الشعبی با داعش در نزدیکی مرز ایران
۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۴:۰۰

یک مقام محلی در استان «دیالی» عراق روز شنبه از استقرار گسترده «الحشد الشعبی» در یک منطقه نفت‌خیز مهم در شرق این استان در مرزهای عراق و ایران خبر داد و گفت این اقدام به دنبال حمله داعش به این منطقه انجام شد که با شهید و زخمی شدن شماری از نیروهای الحشد از جمله یک فرمانده آن همراه شد. منبع مذکور افزود: «داعش در مقطع اخیر دو حمله بزرگ علیه واحدهای الحشد الشعبی در نفت خانه انجام داد که با شهید و زخمی شدن شماری از نیروهای الشحبی در یک نبرد چند ساعته بین آنها منجر شد.» این منبع گفت: «واحدهای الحشد منطقه را در حال حاضر با قدرت تحت کنترل دارند و راهبرد عملیات باز را برای پیگرد هسته‌های تروریستی فعال در این منطقه بکارگرفته‌اند.»

زنگنه: برنامه‌ای برای افزایش قیمت گازوئیل نداریم
۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۳:۵۶

به گفته زنگنه وزیر نفت تا ماه‌های آینده میزان کاهش مصرف بنزین تثبیت می‌شود؛ رقمی که هم‌اکنون درباره کاهش مصرف عنوان می‌شود نسبت به مدت مشابه پارسال است. او همچنین گفت: برنامه‌ای برای افزایش قیمت گازوئیل نداریم.

مراجعه ۱۵۴۱ نفر به اورژانس به خاطر آلودگی
۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۳:۵۵

سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته و با افزایش آلودگی هوا، ۱۵۴۱ نفر به دلیل بیماری‌های قلبی و تنفسی به مراکز اورژانس مراجعه کرده‌اند.

همتی: روند کاهنده نرخ تورم ادامه می‌یابد
۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۳:۵۴

رییس کل بانک مرکزی گفت: نوسان نرخ در بازار ارز و سایر بازارها تلاش می‌ شود با تداوم آرامش و تعادل در بازارها، آرامش برقرار و روند کاهنده نرخ تورم تداوم یابد.

مدارس تهران فردا هم تعطیل شد
۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۳:۵۴

محمد تقی زاده معاون عمرانی استاندار تهران گفت: براساس تصمیم گرفته شد همه مدارس استان تهران در همه مقاطع تحصیلی بجز شهرستانهای فیروزکوه و دماوند فردا تعطیل باشد.

تکذیب خونریزی مغزی مقتدی صدر
۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۳:۵۴

شبکه تلویزیونی المیادین خبر داد: منابع ارشد نزدیک به جریان صدر عراق شایعه‌ها در خصوص وخامت وضع جسمانی مقتدی صدر رئیس این جریان را تکذیب و اعلام کردند: شایعه‌هایی که درباره خونریزی مغزی مقتدی صدر و انتقال او به بیمارستان منتشر شده است، به هیچ عنوان صحت ندارد و حال وی بسیار خوب است و برای پیگیری دروس دینی خود در ایران به سر می‌برد.

آنچه گذشت
۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۰:۵۶

مهمترین اخبار روز گذشته را از اینجا بخوانید.

نظرات بینندگان