arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۷۹۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۵ - ۲۴ آذر ۱۳۹۸

نخست‌وزیر سابق قطر: اگر نتانیاهو بماند "معامله قرن" سال آتی اجرایی می‌شود

حمد بن جاسم آل ثانی، نخست‌وزیر سابق قطر با انتشار پیامی در صفحه اختصاصی‌اش در توییتر نوشت: در صورت بقای بنیامین نتانیاهو در پست نخست‌وزیری اسرائیل، اجرای طرح معامله قرن برای حل و فصل منازعه میان فلسطین و اسرائیل در سال آینده میلادی آغاز خواهد شد
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نخست‌وزیر سابق قطر: اگر نتانیاهو بماند

نخست‌وزیر سابق قطر پیش‌بینی کرد طرح صلح آمریکا برای فلسطین و اسرائیل موسوم به "معامله قرن" در سال آتی میلادی اجرایی شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از الخلیج آنلاین، حمد بن جاسم آل ثانی، نخست‌وزیر سابق قطر با انتشار پیامی در صفحه اختصاصی‌اش در توییتر نوشت: در صورت بقای بنیامین نتانیاهو در پست نخست‌وزیری اسرائیل، اجرای طرح معامله قرن برای حل و فصل منازعه میان فلسطین و اسرائیل در سال آینده میلادی آغاز خواهد شد.

وی افزود: از اتحادیه عرب می‌خواهم که با اتخاذ یک رویکرد یکپارچه‌ برای تعامل با این طرح، که نمی‌تواند به نفع مسأله فلسطین باشد، آماده شود.

این مقام قطری ادامه داد: یک کمیته‌ عربی برای پیگیری صلح فلسطین در اتحادیه عرب وجود داشت که با تمامی طرح‌ها و طرف‌ها در تعامل بود، اما این کمیته درحال حاضر برچیده شده است. اکنون مسأله مهم ازسرگیری دوباره فعالیت این کمیته و احیای آن است تا یک دیدگاه عربی را ایجاد کند که حق و حقوق فلسطین را حفظ کرده و آن را در مقابل معاملات فرعی مصون نگه دارد.

نظرات بینندگان