arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۰۸ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۰

تيموريان:4بار ما برديم،يک‌بار هم پرسپوليس‌ببرد

پزشک جراح من گفته که ارديبهشت ماه مي‌توانم بازي کنم ولي خودم اميدوار که فروردين‌ ماه شرايط بازي را پيدا کنم. با اين حال تا زماني که پزشک جراحم اجازه ندهد به هيچ عنوان برنمي‌گردم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : آندرانیک تیموریان هافبک مصدوم استقلال فعلا شرایط بازی را ندارد و بعد از عمل جراحی فعلا دوران نقاهت را پشت سر می‌گذارد.

او ابتدا در مورد وضعيتش مي‌گويد:«در حال حاضر وضعيت بدي ندارم و منتظرم تا مصدوميتم به پايان برسد و به ميادين فوتبال برگردم. البته تا زماني که آسيب‌ديدگي‌ام به طور کامل برطرف نشود به هيچ عنوان برنمي‌گردم.»تيموريان ادامه مي‌دهد:« پزشک جراح من گفته که ارديبهشت ماه مي‌توانم بازي کنم ولي خودم اميدوار که فروردين‌ ماه شرايط بازي را پيدا کنم. با اين حال تا زماني که پزشک جراحم اجازه ندهد به هيچ عنوان برنمي‌گردم. من دوست ندارم عجله کنم تا مصدوميت شديدتر شود.»

از تيموريان در مورد دربي 74 گفت:«بازي خيلي قشنگي بود و پرسپوليس در 20دقيقه ابتدايي بهتر از استقلال بازي کرد. استقلال اما در دقيقه 30 به گل رسيد و در نيمه دوم هم يک گل ديگر زد. به نظر من بازيکنان استقلال بعد از اخراج مهرداد اولادي هم چيز را تمام شده دانستند و خيال کردند مي‌توانند گل‌هاي بيشتري بزنند در ضمن هواداران پرسپوليس اصلا فکر نمي‌کردند که چنين نتيجه‌اي رقم بخورد.»

تيموريان در پاسخ به اين سوال که فکر نمي‌کني استقلال با اين باخت و از دست دادن صدرنشيني وارد بحران شود گفت: «فوتبال هميشه با برد و باخت‌ها قشنگ است. در دربي‌هاي گذشته ديديد که 4بار استقلال بود و حالا يک بار هم پرسپوليس برده است. من اين برد را به هواداران و بازيکنان پرسپوليس تبريک مي‌گويم ولي معتقدم بازيکنان استقلال بايد از اين شکست درس بگيرند.»

آندو در مورد غيبت خودش و چند بازيکن ديگر استقلال که تأثير زيادي داشت خاطرنشان مي‌کند:« به هر حال غيبت بازيکنان به تيم ضربه مي‌زند خصوصا آنهايي که معمولا در ترکيب ثابت بازي مي‌کنند. دست پرويز مظلومي در اين بازي خالي بود و مشکلاتي به وجود آمد از طرفي بايد بگويم که تمرکز ذهني بازيکنان استقلال به هم ريخت و مهاجم پرسپوليس هم با هوش بالاي خود هت‌تريک کرد.»
نظرات بینندگان