arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۸۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۰۸ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۰
بارسلونا گران قيمت‌ترين تيم جهان شد

فهرست 10 بازيکن گران قيمت فوتبال جهان

يک گزارش منتشرشده قهرمان اروپا را به علت در اختيار داشتن بيشترين تعداد بازيکنان گران‌قيمت به‌عنوان گران‌ترين تيم دنيا معرفي کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :  به گزارش انتخاب به نقل از بیلد، در تازه‌ترین فهرست بازیکنان با ارزش و گران‌قیمت اروپا، بارسلونا که پایان فصل گذشته با غلبه بر منچستریونایتد انگلیس صاحب عنوان قهرمانی اروپا شد، دارای ۵ بازیکن در میان 10 ستاره با ارزش در بازار نقل و انتقالات فوتبال حرفه‌ای است.

این بازیکنان شامل لیونل مسی، آندرس اینیستا، سسک فابرگاس، ژاوی و داوید ویا هستند که ارزشی بالغ بر ۳۰۹ میلیون یورو در بازار دارند و براین اساس با توجه به ستارگان گران قیمت  دیگر کاتالان‌ها، بارسا به‌عنوان گران‌قیمت‌ترین تیم جهان محسوب می‌شود.

مسی که در یک سال گذشته عناوین بازیکن برتر جهان و اروپا را به خود اختصاص داده، براساس این گزارش بازیکنی است که در بازار رقمی بالغ بر ۱۰۰ میلیون یورو ارزش دارد و ارزشمندترین فوتبالیست جهان نیز محسوب می‌شود.

براساس این فهرست کریستیانو رونالدو مهاجم رئال با ارزشی بالغ بر ۹۰ میلیون یورو در رده دوم فهرست مذکور جای گرفته و در کنار او یک بازیکن انگلیسی (وین رونی)، یک آلمانی (ماریو گومس) و یک فرانسوی (فرانک ریبری) نیز در جمع 10 نفر اول جهان حاضر هستند.

این گزارش در عین حال عنوان می‌کند بازیکنان اسپانیایی به واسطه درخشش در سطح باشگاهی و ملی در چند سال گذشته گران‌قیمت‌ترین‌ها به شمار می‌روند.

علاوه بر ۵ بازیکن نام‌برده از بارسا فرناندو تورس‌ نیز که در تیم انگلیسی چلسی بازی می‌کند یکی از گران‌بهاترین ستارگان جهان به شمار می‌رود.

*فهرست 10 بازیکن گران قیمت فوتبال جهان به شرح زیر است:

۱- لیونل مسی، بارسلونا، ۱۰۰ میلیون یورو

۲- کریستیانو رونالدو، رئال مادرید، ۹۰ میلیون یورو

۳-آندرس اینیستا، بارسلونا، ۶۵ میلیون یورو

۴-سسک فابرگاس، بارسلونا، ۵۴ میلیون یورو

۵-وین رونی، منچستریونایتد، ۵۴ میلیون یورو

۶-ژاوی، ۴۵ ، بارسلونا، ۴۵ میلیون یورو

۷-داوید ویا، بارسلونا، ۴۵ میلیون یورو

۸-ماریو گومس، بایرن‌مونیخ، ۴۲ میلیون یورو

۹-فرناندو تورس، چلسی، ۴۲ میلیون یورو

۱۰-فرانک ریبری، بایرن‌مونیخ، ۴۲ میلیون یورو

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
2
1
حیف پول!
نظرات بینندگان