arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۸۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۲۳ - ۲۴ آذر ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از حضور ربات ها در خانه تا همکاری گوگل با دولت برزیل

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

همراهی ربات ها با انسان ها در زندگی روزمره هر روز بیشتر و بییشتر می شود اما نرخ اطمینان به ربات ها چندان پیشرفتی نداشته و بسیاری از مردم معتقدند با پررنگ تر شدن حضور ربات ها در زندگی روزمره ما احتمال خطرات نیز بیشتر می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

دوربینهای رباتیک در انواع و اقسام به فروش می رسند و این روزها نیز بسیار محبوب شده اند. طراحی این دوربینها نیز اغلب عروسکی و مینیاتوری است و در نتیجه استفاده از این دوربینها برای بسیاری از افراد جالب است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

این روزها استفاده از محصولات ورزشی هوشمند مثل کفش هوشمند بسیار رایج شده است و اخیرا نیز یک جوراب هومند وارد بازار شده که طرفدارانی پر شمار دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

بسیاری از افراد به دلایل مختلف مایلند که سابقه موقعیت مکانی خود را حذف کنند با این وجود نمی دانند این کار را چگونه باید انجام دهند. با این وجود به شکلی ساده به شما آموزش خواهیم داد که سوابق موقعیت مکانی خود را حذف کنید.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گوگل با همکاری دولت برزیل، تلاش دارد نقشه های خود را در مناطق دور افتاده و روستایی برزیل توسعه دهد. درواقع گوگل با مشارکت دولت قصد دارد طی سه سال کلیه املاک روستایی در ایالت سائوپائولو را نقشه برداری کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

نظرات بینندگان