arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۸۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۰۹ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۰

چند نفر از کاربران ایرانی به ADSLدسترسی دارند؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
1.1 ميليون نفر از بين تعداد كاربراني كه در گزارش مركز آمار از كاربران اينترنتي سال 89 شركت كرده‌اند، از طريق ADSL به اينترنت دسترسي داشته‌اند.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، گزارش مركز آمار نشان مي‌دهد كه از تعداد كاربران اينترنت در سال 89، از تعداد كل كاربران در تعامل با شبكه جهاني اينترنت كه در محل سكونت خود به اينترنت دسترسي داشتند، حداقل هفت ميليون نفر كه 84.9 درصد از جمعيت كل كاربران را تشكيل مي‌دهد، ارتباط Dial-Up داشته و نحوه دسترسي حداقل 1.1 ميليون نفر كه شامل 13 درصد مي‌شود از طريق ADSL بوده است.

نحوه دسترسي حداقل 76 هزار نفر كه شامل 0.9 درصد از جمعيت كاربران اينترنت مي‌شود، بي‌سيم (Wireless) و نحوه دسترسي حداقل 13 هزار نفر يا 0.2درصد از كل كاربران ساير موارد بوده است و نحوه دسترسي حدود 3.8 درصد هم اظهار نشده است.

به گزارش ايسنا، از كل كاربران اينترنت حدود 2.9 ميليون نفر حداقل يك بار در روز، 3.6 ميليون نفر يكبار در هفته، بيش از 2.9 ميليون نفر حداقل يك بار در ماه و 1.6 ميليون كمتر از يك بار در ماه از اينترنت استفاده مي‌كنند و ضمن آن‌كه تناوب دسترسي به اينترنت بالغ براي هفت هزار نفر از كاربران اظهار نشده است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
0
1
با سلام
نیازی به این کارها نیست چون خطای آماری آن بالاست.
از تمام شرکتهای ارایه دهمده adsl مراجع آماری بخواهند تا تعداد کاربرانشان را اعلام نمایند و یک آمار صحیح تر را به رسانه ها اعلام نمایمد چرا که شاید کسی در طرح آمار شرکت نکرده و از تعداد دارندگان سرویس اینترنت پر سرعت کم می نماید.
نظرات بینندگان