arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۸۵۴
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۲ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۰

فيروز کريمي: حالم کاملا خوب است

کريمي گفت: بايد پيشاپيش قهرماني شاهيني ها را به مردم خونگرم بوشهر تبريک بگويم وعذرخواهي مي کنم که نتوانستم بيش از اين در خدمتشان باشم.اگر عمري بود در فرصت مناسب تري به بوشهر خدمت مي کنم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : سایت گل- فیروز کریمی بعد از جدایی از شاهین اظهارات رییس هیئت موسس باشگاه مبنی بر اینکه بیماری باعث رفتن وی از تیم شده را رد کرد و گفت:بالاخره هرکس کاری دارد اما همین قدر بگویم حالم کاملا" خوب است.  او ادامه داد: بعد از بازی در رختکن استعفا داده بودم. هیئت مدیره مخالفت کرد من هم به بوشهر فتم تا دلایلم را بگویم تا به قبول استعفا راضی شوند. جلسه برگزار شد و توافقی قطع همکاری کردیم. سرمربی سابق شاهین افزود: آقایان افراشته و محمدپور همیشه به من لطف داشتند و دارند. به همین دلیل هم با استعفایم موافقت کردند. من با توجه به مسائلی که وجود داشت نمی توانستم در بوشهر و شاهین بمانم. از این دو عزیز، مردم خوب و فوتبال فهم بوشهر و بازیکنانی که با متانت و مردانگی، مشکلات را تحمل کرده و برای شاهین سرشان را جلوی توپ گذاشتند تشکر می کنم.

 با همین اظهارات است که می شود دلیل رفتن کریمی را متوجه شد. او از مشکلات گلایه داشت و گفته بود اگر این مسائل حل نشود در نیم فصل می رود اما بازهم صبر کرد تا اینکه کارد به استخوانش رسید. برخی نیز معتقدند وی به دلیل سفر تیم با اتوبوس به اصفهان، قبل از بازی در رختکن از بازیکنان خداحافظی کرده و گفته بود تیمی که نمی تواند برای بازیکنش حداقل امکانات را فراهم کند حرفه ای نیست.

کریمی شرایط شاهین را مناسب می بیند «ما یک هدفگذاری کارشناسی داشتیم که به راحتی قابل دستیابی بود. فاصله امتیازات در انتهای جدول نزدیک است و تیم با تیم دهم فقط یک برد فاصله دارد. ما بازی های خارج از خانه و خانگی های سخت مان مثل پرسپولیس، تراکتور، ذوب آهن و فولاد را پشت سر گذاشته ایم. این تیم به راحتی می تواند تا یک سوم میانی جدول بالا بیاید.»

او از جام جذفی هم حرف می زند« باید پیشاپیش قهرمانی شاهینی ها را به مردم خوب  وخونگرم بوشهر تبریک بگویم و عذرخواهی می کنم که نتوانستم بیش از این در خدمتشان باشم. اگر عمری باشد در فرصت مناسب تری به بوشهر خدمت می کنم. این که می گویم یعنی روزی برمی گردم چون سه بار با پاس، سه بار ابومسلم و چهار بار استقلال اهواز کار کرده ام (جالب اینکه هر سه تیم اکنون اوضاع خوبی ندارند!) هرگاه هم رفته ام دوستانه بوده .این بار شرایط برای خدمت بیش از این مهیا نبود و کار بیشتری از دستم بر نمی آمد اما حتما از شرمندگی آنها در می آیم.»

وی جانشین خود را دستیارش می داند نه قاسمپور! «اصغر کامیاب از رگ و ریشه همین تیم است. او پتانسیل و توانایی کار را دارد و شک ندارم که تیم را جمع می کند»

نظرات بینندگان